Agnieszka Tarnik jako account director w Leo Burnett Warszawa

Agnieszka Tarnik awansowała na stanowisko account director. Będzie odpowiedzialna między innymi za rozwój oferty produktów agencji mających na celu zwiększenie skuteczności prowadzonych dotychczas działań komunikacyjnych klientów obsługiwanych w Polsce i regionie bałtyckim.
O autorze
1 min czytania 2022-09-05

Agnieszka z branżą reklamową związana jest od ponad 7 lat. Początkowo w Edipresse Polska pracowała w dziale reklamy digitalowej. Od 2017 w Leo Burnett zaczynała na stanowisku account executive w dziale client service, następnie w 2018 na account manager, a od 2020 jako Account Supervisor prowadziła team zajmujący się obsługą Klientów zarówno na rynku polskim jak i bałtyckim, wspierając rozwój ich biznesu działaniami wielokanałowymi.

Jest ekspertką od obsługi 360 ze szczególnym naciskiem na działania digitalowe – projektowanie stron brandowych, advergaming, aktywacje konsumenckie i B2B. Posiada doświadczenie pracy z Klientami z branży FMCG, motoryzacyjnej, retail, a także farmaceutycznej.

Agnieszka Tarnik, to multidyscyplinarna ekspertka, która jest niezwykle skuteczna w prowadzeniu działań mających na celu rozwój biznesu Klientów. Wraz z zespołem Leo Burnett bardzo cenimy specjalistyczną wiedzę Agnieszki, wyczucie rynku konsumentów, a także łatwość z jaką przychodzi jej profesjonalne spojrzenie na potrzeby klientów, których wspiera w swojej pracy. Cieszę się, że mogę ogłosić ten w pełni wypracowany przez Agnieszkę awans. To, że mamy w naszej agencji ekspertkę z wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji 360 z dużym naciskiem na działania digitalowe w pełni odpowiadające na potrzeby dzisiejszego marketingowego rynku, umacnia nas na drodze rozwoju technologicznych i innowacyjnych rozwiązań jakie w naszej ofercie otrzymują klienci – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.  
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj