– Nasza strategia przynosi efekty. Z miesiąca na miesiąc nasi partnerzy uzyskują coraz lepsze wyniki i zyskują na popularności – m.in. Gimper zdobył pierwsze miejsce w rankingu na najbardziej lubianego twórcę na YouTube**, a Izak zanotował najbardziej dynamiczny przyrost subskrypcji w Polsce*** – mówi Łukasz Grzejek, szef AIA.
Do AIA dołączył Łukasz Skalik, który od marca br. odpowiada za rozwój sieci od strony kreacji oraz pracę zespołu koordynatorów ds. kontaktów z partnerami. Dodatkowo zajmie się prowadzeniem istniejących oraz wprowadzaniem nowych formatów na YouTube.
Zobacz również
– Jednym z naszych kluczowych celów jest produkcja wideo we współpracy z twórcami należącymi do AIA oraz nowo odkrytymi talentami. Aktywnie pomagamy im, pełniąc funkcję inkubatora i udzielając wparcia technicznego – wyjaśnia Łukasz Skalik.
Skalik rozpoczął karierę w mediach ponad 10 lat temu. Zaczynał w TVP jako producent i reżyser programu młodzieżowego „Strefa Zrzutu”. Następnie tworzył i koordynował Interia.tv, a od 2007 roku – WP.TV. Był też pomysłodawcą platformy ToSieWytnie.pl. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Należąca do Agory sieć AIA to czołowy w Polsce przedstawiciel nowej, dynamicznie rozwijającej się kategorii graczy w branży wideo, którzy działają na pograniczu internetu oraz telewizji nielinearnej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* źródło: YouTube Analytics, styczeń-luty, 2015
** źródło: Sotrender, styczeń 2015
*** źródło: YouTube Analytics, luty 2015