…projekt potrwa do końca września 2016 roku.
W ramach inicjatywy AIOLI Kids Summer restauracje AIOLI przyłączyły się do kampanii Jem Drugie Śniadanie, tym samym wspierając Program Dożywiania PAJACYK.
Zobacz również
Już od 9 lipca 2016 roku w AIOLI inspired by MINI i AIOLI Cantine Bar Cafe Deli w Warszawie, będzie można zjeść kanapki, stworzone przez ambasadorów kampanii Jem Drugie Śniadanie. Dedykowane kanapki wraz z Szefami Kuchni AIOLI stworzyli m.in. Modny Tata, Zosia Ślotała, Katarzyna Glinka oraz Andrzej Krzywy. Część dochodu ze sprzedaży kanapek zostanie przekazana na pomoc w walce z niedożywieniem dzieci! Kanapki w cenie 15 zł dostępne będą w weekendy (sobota-niedziela) w porze śniadań 9:00 – 12:00
Spotkajmy się w AIOLI!
#jemdrugiesniadanie #pajacyk #aioli
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerzy AIOLI Kids Summer: Modny Tata, Piccardini,
Patroni medialni AIOLI Kids Summer: KIKIMORA, LemingradMom.pl, Miasto Dzieci, Babyonline, Nasze Miasto, Polki.pl.
Patron wspierający AIOLI Kids Summer: Narodowe Centrum Kultury – Kultura Dostępna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji o projekcie:
AIOLI Cantine Bar Cafe Deli
ul. Świętokrzyska 18, Warszawa
Facebook
Instagram
AIOLI inspired by MINI
plac Konstytucji 5, Warszawa
Facebook
Instagram