oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji i e-magazyn stanowią kompendium wiedzy na temat pieczywa w kuchni.
Projekt, który wystartował w styczniu, cieszy się ogromną popularnością wśród kulinarnych adeptów, umożliwiając im szkolenie pod okiem cenionych ekspertów. W serwisie www.akademiasmaku.pl zarejestrowało się już kilka tysięcy użytkowników, którzy nie tylko uczą się, ale także dzielą się swoimi przepisami i poradami tworząc kulinarną społeczność.
Zobacz również
Nowatorskim uzupełnieniem tegorocznej edycji Akademii Smaku jest miniserial telewizyjny, emitowany na antenie TVP2. Utrzymana w zabawnej konwencji produkcja przedstawia perypetie pary sąsiadów – Zosi i Tomka, w których role wcielają się Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak.
Od Adepta do Chefa
Adepci Akademii Smaku wciąż zdobywają kolejne punkty i wspinają się po ścieżce kulinarnego rozwoju, tak by móc uzyskać certyfikat i tytuł Chefa Akademii Smaku. Akademia podzielona jest na 10 tematycznych sesji, które rozpoczynają się od video warsztatu, a kończą spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji, kiedy to dwudziestu zwycięzców konkursu na najlepszy przepis, gotuje wspólnie pod okiem Tomasza Jakubiaka oraz jednego z blogerów – Piotra Ogińskiego (znanego z show „Hell’s Kitchen”, autora vloga „Kocham Gotować”) lub Tomasza Lacha (autora Zajadam.pl).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Lekcja 1, Temat: Pieczywo
Podczas pierwszego spotkania akademickiego, na którym nie mogło zabraknąć szefa kuchni, Tomasza Jakubiaka, a także aktorki Katarzyny Glinki oraz blogera Tomasza Lacha (zajadam.pl), na uczestników wydarzenia czekał prawdziwy test… smaku. Dwudziestu miłośników pieczywa miało szansę sprawdzić swoje umiejętności pod okiem Kolegium Redakcyjnego, a także zaczerpnąć od nich inspiracji oraz podzielić się swoimi sprawdzonymi przepisami dotyczącymi różnych rodzajów pieczywa i słodkich wypieków. Na warsztacie m.in. pszenno-żytni chleb z suszonymi pomidorami i tymiankiem, australijski chleb śniadaniowy, kakaowy chleb z suszonymi wiśniami i rodzynkami, a do tego pasta z pieczonego bakłażana z pestkami granatu, polskie pesto pietruszkowe czy pasta z pieczonego kalafiora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kulinarna społeczność
Akademia Smaku Bosch już ruszyła, ale w każdym momencie jej trwania, można dołączyć do kulinarnej społeczności, rejestrując się bezpłatnie w serwisie. Użytkownicy mogą spróbować swoich sił, zdobywając wiedzę, inspirując się i świetnie się przy tym bawiąc.
Wystartowała kolejna odsłona – tym razem tematem przewodnim miesiąca jest kasza.
Więcej na www.akademiasmaku.pl.
Partnerami projektu jest Mlekovita oraz Kropla Beskidu.
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.