Akademia Smaku Siemens to kulinarna inicjatywa marki Siemens. Projekt skierowany jest do pasjonatów gotowania, którzy chcą udać się w podróż pełną smaków i aromatów. Idea akcji bazuje na cyklu dziesięciu ekskluzywnych spotkań oraz wydawaniu kulinarnego e-magazynu. Warsztaty Akademii Smaku to wspólne przyrządzanie wyjątkowych dań, korzystanie z wiedzy i doświadczenia kulinarnych specjalistów i wreszcie degustacja przygotowanych potraw.
Jak podkreśla Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Akademia Smaku to odpowiedź na niezaspokojone potrzeby wszystkich tych, którzy kochają gotować i chcą rozwijać swoją pasję poprzez poznawanie jej sekretów w gronie profesjonalistów. – Przygotowane przez nas tematy spotkań są wyjątkowe, bo nierealizowane przez jakiekolwiek szkoły gotowania – zaznacza Anna Drozdowska.
Zobacz również
Wśród gości spotkań nie zabraknie ekspertów, blogerów i dziennikarzy, m.in. Elizy Mórawskiej (autorki popularnego bloga White Plate), Giena Mientkiewicza (największego polskiego znawcy sera), Leszka Szurkowskiego (wybitnego fotografa związanego z Akademią Nikona).
Przez cały czas trwania Akademii Smaku Siemens dostępny będzie serwis Akademia Smaku Online (www.akademiasmakuonline.pl), na łamach którego pojawiać się będą m.in. fotorelacje, wywiady i przepisy, a także e-magazyn.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
19 lipca odbyły się pierwsze warsztaty Akademii Smaku: Food Design – Wysmakowane Piękno, których celem było przedstawienie wyjątkowych dań, które mogą stać się ozdobą każdego stołu. Spotkanie miało unaocznić, iż potrawę oprócz smaku może wyróżniać również fantastyczny design. Podczas pierwszego spotkania Akademii Smaku Siemens, uczestnicy i goście wspólnie z kucharzami eksperymentowali, łączyli kolory, kształty i konsystencje, wyczarowując na talerzach, niczym malarze na płótnie, prawdziwe dzieła sztuki. Już 23 sierpnia odbędzie się kolejne spotkanie Akademii Smaku: Food Pairing – sztuka łączenia smaków. Podczas spotkania mistrzowski duet kucharski – Rafał Hreczaniuk i Konrad Birek – udowodnią, że z pozoru niepasujące do siebie składniki mogą tworzyć wyśmienite potrawy o oryginalnym smaku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie działania wspierają partnerzy główni – sieć delikatesów Alma oraz marka wody Jurajska, a także partnerzy techniczni: Nikon i Fiskars i medialni: Gotujmy.pl oraz Kukbuk.
Spotkania z cyklu Akademia Smaku Siemens będą odbywały się w cyklach miesięcznych i potrwają do maja 2014 roku.
Opracowanie strategii oraz działań promujących: agencja Insignia.