Użytkownicy Pyszne.pl i fani Katy Perry mają wyjątkową okazję na zdobycie jednego z szalonych strojów, w których gwiazda wystąpiła w najnowszej reklamie telewizyjnej. Dochód z akcji przekazany zostanie na rzecz World Central Kitchen – organizacji charytatywnej zajmującej się dostarczaniem posiłków w sytuacjach kryzysów humanitarnych, klimatycznych i społecznych.
W akcji do wygrania jest m.in. gorset z liśćmi sałaty czy też “serowa” sukienka. Losowanie już się rozpoczęło i potrwa do 1 sierpnia br. Wszystkie sześć strojów i dwie pary butów, które można zdobyć, zaprojektowano w charakterystycznym dla Katy różnokolorowym stylu: sukienka w stokrotki, słodki komplet do spania, lodowa kurtka, gorset z klejnocikiem, serowa sukienka, sukienka wrotkarki, cytrynowe szpilki na platformie, szpilki Marshmallow.
Zobacz również
Większość z tych szalonych kreacji zaprojektowała Heather Picchiottino, jedna z ulubionych kostiumografek Katy Perry. Trafią one do zwycięzców wraz z certyfikatem, własnoręcznie podpisanym przez Katy, potwierdzającym, że rzeczywiście nosiła je na sesji.
Pyszne.pl przekaże wszystkie zebrane środki na rzecz organizacji World Central Kitchen, która walczy z głodem na całym świecie. WCK dostarczyło już ponad 70 milionów posiłków osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi i klęskami żywiołowymi. Celem World Central Kitchen jest szkolenie kucharzy, aby zapewnić ciągłość dostaw żywności w rejonach, w których jest potrzebna pomoc. Organizacja finansuje także rolników, rybaków i małe przedsiębiorstwa spożywcze, dając przy tym możliwości edukacyjne i ułatwiając nawiązywanie kontaktów. Wszyscy, którzy chcieliby przekazać darowiznę na rzecz World Central Kitchen niezależnie od akcji ze strojami Katy Perry, mogą wejść na stronę internetową donate.wck.org.
Udało nam się nagrać świetną piosenkę z wyjątkowym wideoklipiem – a teraz Pyszne.pl wystawia na aukcję kilka szalonych strojów prosto z planu zdjęciowego. Oznacza to, że każdy może mieć szansę na odegranie scenek z wideoklipu u siebie w domu – i na przykład zjeść kanapkę w wannie, mając na sobie gorset z liśćmi sałaty! Dochód z akcji zostanie przekazany na rzecz World Central Kitchen – skomentowała akcję Katy Perry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpraca z Katy Perry przy naszej nowej reklamie telewizyjnej „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” była fantastycznym doświadczeniem. Jesteśmy już gotowi na kolejny etap naszej kampanii: nie możemy doczekać się, aż szalone stroje Katy Perry trafią do kilku szczęśliwców. Ważną częścią akcji jest przekazanie wszystkich zebranych funduszy na rzecz World Central Kitchen – organizacji charytatywnej, której misja i wspaniała praca są niezwykle bliskie naszym wartościom – komentuje Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteśmy ogromnie wdzięczni Pyszne.pl i Katy za wybór World Central Kitchen jako beneficjenta akcji, przyłączając się do naszej walki o zapewnienie każdemu potrzebującemu gorącego posiłku. Dzięki temu wsparciu, WCK może nadal dostarczać jedzenie społecznościom borykającym się z kryzysami na całym świecie i być dla rodzin, gdy jest to najbardziej potrzebne – dodaje José Andrés, założyciel World Central Kitchen.
Uczestnicy akcji charytatywnej mogą wpłacić nieograniczoną liczbę darowizn – to z kolei oznacza, że uzyskują nieograniczoną liczbę szans na zdobycie wybranego przez siebie stroju. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej 15 sierpnia drogą e-mailową, w celu ustalenia szczegółów dostawy wyjątkowych przesyłek.
Nowa reklama Pyszne.pl pokazuje skrawek szalonego świata Katy Perry, jej wyszukane stroje i zamiłowanie do mody. Teraz fani wygrywając jeden ze strojów gwiazdy z przesyłką prosto do domu, mogą poczuć się choć na chwilę jak w jej uniwersum. Reklamę można obejrzeć pod następującym linkiem: Pyszne.pl i Katy Perry | Czy ktoś powiedział Pyszne.pl.
Do wzięcia udziału w akcji charytatywnej osobiście zachęca również Katy Perry na swoich kanałach social media.