Kampania „Czas na Rower” z udziałem aktora Kuby Wesołowskiego i złotej medalistki mistrzostw świata w kolarstwie Mai Włoszczowskiej ma zachęcić Polaków do częstszego sięgania po tę formę ruchu i odkrywania nieznanych miejsc naszego kraju. Zarówno Maja, Kuba, jak i eksperci KROSS będą m.in. prezentować trasy rowerowe, rozmawiać o sprzęcie i dzielić się swoimi historiami z wypraw, Kampania obejmuje social media marki KROSS. Za wsparcie koncepcyjne przy projektowaniu komunikacji i przygotowanie kreacji odpowiada agencja digitalowa Labcon.
Labcon współpracuje z KROSS od końca 2019. Agencja jest odpowiedzialna za wdrożenie nowej platformy komunikacji marki – Of KROSS You Can, która funkcjonuje od marca 2020. Zakres współpracy stale się poszerza, obejmuje m.in. kreację, copywriting, content social mediowy, projektowanie materiałów POS na rynek polski i zagraniczne, niestandardowe aktywacje – jak świąteczna akcja charytatywna „Pomagaj z KROSS”.
Zobacz również
Wiosenna akcja „Czas na Rower” to najnowszy wspólny projekt agencji z marką. Labcon odpowiedzialny jest za obszar kreacji, designu oraz pełni rolę doradczą w kwestii komunikacji i przeprowadzenia aktywacji. Kampania rozłożona jest na kwiecień, maj i czerwiec.