„Dobre Pudełko” to jedyna taka akcja w polskiej branży beauty! Rozpoczęła się w grudniu i trwała do końca marca. W ciągu czterech miesięcy Polki udowodniły, że potrafią jednoczyć się we wspólnym celu i działać na rzecz kobiet potrzebujących wsparcia. To dzięki nim – klientkom drogerii internetowej horex.pl, udało się zebrać kilka tysięcy złotych, które zasilą konto fundacji Centrum Praw Kobiet, czyli najdłużej działającej organizacji w Polsce, udzielającej specjalistycznego wsparcia kobietom doświadczającym przemocy.
– Bardzo doceniamy wsparcie finansowe, jakiego udzielają nam polskie przedsiębiorstwa, gdyż pozwala nam to tworzyć stabilną ofertę pomocową dla pokrzywdzonych kobiet i podejmować kolejne, nowe działania. Dzięki temu każda kobieta doświadczająca przemocy, która zgłasza się do CPK, otrzymuje kompleksową, specjalistyczną i bezpłatną pomoc, m. in. prawną, socjalną i psychologiczną. Prowadzimy także schronisko, które jest bezpiecznym schronieniem dla kobiet i ich dzieci, które muszą uciekać z przemocowego domu. Prowadzimy także telefon interwencyjny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Oferujemy kobietom bezpłatne warsztaty i spotkania w ramach Akademii Mocy Kobiet. Działań i inicjatyw jest mnóstwo, dlatego każde wsparcie ma dla nas bardzo duże znaczenie – mówi Monika Młynarczyk, menedżerka ds. marketingu i fundraisingu z Centrum Praw Kobiet.
Zobacz również
„Dobre Pudełko” było debiutancką akcją charytatywną horex.pl i zakończyło się wielkim sukcesem. Na czym polegało to przedsięwzięcie? Kobiety, kupując zestaw ośmiu produktów do pielęgnacji ciała, mogły nie tylko czerpać z unikatowych właściwości kosmetyków naturalnych, ale przede wszystkim pomagać, gdyż 20 zł z każdego sprzedanego boxu zasilało konto fundacji Centrum Praw Kobiet. Tym sposobem wspólnie udało się zebrać kilka tysięcy złotych.
– Sukces naszej akcji jest sukcesem kobiet. Z jednej strony naszych klientek, które w atrakcyjnej cenie mogły nabyć wyjątkowe kosmetyki do pielęgnacji ciała i tym samym zatroszczyć się o siebie, ale z drugiej strony kobiet-podopiecznych CPK, gdyż pieniądze, które zasilą konto fundacji z pewnością zostaną spożytkowane we właściwy sposób i przeznaczone na działania, których kobiety potrzebują najbardziej – wyjaśnia Marzenia Dybicz, head of marketing communication drogerii internetowej horex.pl, która dodaje, że zainteresowanie, jakim cieszyło się Dobre Pudełko, prawdopodobnie stanie się przyczyną do zainicjowania kolejnej odsłony przedsięwzięcia.
Zrealizowanie tak wyjątkowej akcji było możliwe dzięki partnerom – właścicielom polskich marek kosmetycznych: Nacomi, FaceBoom, BodyBoom, Bielenda Professional, Glov, Mohani, Orientana. Pieniądze, które zasilą konto fundacji, pozwolą jej pracownikom inicjować kolejne działania na rzecz kobiet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing