Akcja na Rio – nowa aktywacja Warki

Czy Brazylijki znajdą w końcu pocieszenie? Kto odpowie na ich dramatyczny apel i czy Polacy wyruszą z akcją do Rio? Przekonamy się o tym już dziś.
O autorze
1 min czytania 2014-04-01

Od tygodnia piękne Brazylijki w teaserowym spocie telewizyjnym protestowały z powodu braku polskiej ekipy w Rio w tym roku. – Rio bez Waszych akcji? – dopytywały z niedowierzaniem. – W żadnym razie! Zróbcie coś!

Tysiące osób wchodziło na podaną w spocie stronę www.pocieszbrazylijki.pl i próbowało pomóc dziewczynom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niestety żadna z tych podjętych prób nie była wystarczająca. Brazylijki wciąż domagały się obecności polskiej ekipy w Rio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warka znana z zaskakujących kampanii znów wkręca swoich konsumentów i w „Akcji na RIO” wbrew wszystkiemu wysyła naszą ekipę do Brazylii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

1 kwietnia rusza nowy spot telewizyjny Warki. – Nasi jednak jadą do Rio! – ogłasza barman w wareckiej Piwiarni. A brazylijskie dziewczyny w Rio skaczą z radości i już na nich czekają. Spot rozpoczyna nową aktywację Warki „Akcja na Rio”.

Marka przyzwyczaiła konsumentów do niestandardowych działań i tym razem ich nie zawiedzie. W centrum wydarzeń znów będzie ekipa, akcja i świetna zabawa, której dostarcza Warka. Spot telewizyjny to pierwszy element tej akcji.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja JUST, za akcję w Internecie – agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił MediaVest, a za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR.