Razem uzbierano ponad 116 milionów kilometrów dla fundacji TVN Nie Jesteś Sam, pomagającej dzieciom niepełnosprawnym ruchowo.
Rywalizacja trwała od 20 czerwca 2015. Uczestnicy zarejestrowali treningi, które łącznie trwały 1 326 lat i spalili prawie 6 milionów kalorii biegając, jeżdżąc na rowerze, wędrując oraz uprawiając inne dyscypliny. T-Mobile konsekwentnie wspiera ideę przewodnią tej inicjatywy, a w tym roku szczególny nacisk położono na „podkreślanie tego jak ważne jest dzielenie się pozytywnymi emocjami i wzajemna motywacja w pokonywaniu nowych wyzwań i kilometrów”.
Zobacz również
Polacy skupieni na Endomondo wzajemnie motywowali się, aby sprostać kolejnym wyzwaniom. Wspólnie „pomagali kilometrami”, pokazując jaką siłę tworzy społeczność przy okazji takiej inicjatywy.
Business Development Manager Endomondo na Środkową i Wschodnią Europę, Piotr Długosielski, uważa, że to partnerstwo doskonale pasuje do przewodnich wartości Endomondo i T-Mobile. „Endomondo zawsze wspierało akcje społeczne, a ten projekt jest idealnym tego przykładem. Kochamy sport, a partnerstwo z T-Mobile okazało się ogromnym sukcesem w kwestii zbierania funduszy dla dzieci i zwiększania świadomości społecznej”.
Aby podkreślić swoje wsparcie dla społeczności sportowej, Under Armour, spółka, do której należy Ednomondo, przekazała odzież sportową ambasadorom akcji. Koniec akcji zbiega się z planowanym na połowę października uruchomieniem polskiej strony Under Armour, dzięki czemu Polacy będą mieć dostęp do innowacyjnej, wysokiej klasy odzieży sportowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzięki połączonym wysiłkom Polaków używających Endomondo Sports Tracker, T-Mobile przekazał 1 milion złotych dla Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.
Słuchaj podcastu NowyMarketing