Wszyscy Ci, którzy oglądali kultowy już serial „Gra o tron” znają postać Jamiego Lannistera, którego portretuje duński aktor Nikolaja Costera-Waldau. Teraz, kiedy wielkimi krokami zbliża się ósma i tym samym ostatnia część produkcji, promocja trwa w najlepsze.
Marka L’Oreal, chcąc skorzystać z niezaprzeczalnej popularności aktora oraz szumu przed zbliżającym się finałowym sezonem „Gry o tron”, zaprosiła do swojej nowej kampanii Costera-Waldau, który reklamuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal.
Zobacz również
Co ciekawe, spot ten ma polski akcent! Otóż, laboratorium, które widzimy w reklamie, to tak naprawdę lakiernia FSO, znajdująca się w Warszawie.
PS
W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka szkockiej whisky Johnnie Walker, we współpracy z HBO, stworzyła limitowaną edycję kultowego alkoholu, White Walker, która jest inspirowana bohaterami serialu „Gra o Tron” – Białymi Wędrowcami.
PS3
Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.