Celem akcji jest zachęcenie ludzi do tego, by zaczęli myśleć o tym, ile niesamowitych rzeczy mogą zrobić, gdy czują się komfortowo w swoich butach. Taneczne zdolności Drew w połączeniu z aktywizacją marki w mediach społecznościowych nie tylko wzbudzają zachwyt, ale także inspirują konsumentów na całym świecie do szukania dziury w schematach, dzielenia się najbardziej komfortowymi chwilami i, co najważniejsze, świętowania wszystkiego, co czyni te chwile wyjątkowymi.
PS
Zobacz również
Moda powinna przede wszystkim dawać wyraz naszej osobowości. W nowym spocie marki Cropp światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności.
PS2
Moda może również wspierać i poruszać ważne kwestie społeczne. Lacoste postanowiło zaangażować się w ochronę zagrożonych gatunków zwierząt. W tym celu marka zdecydowała się zamienić swojego ikonicznego krokodyla na podobizny zwierząt z 10 zagrożonych gatunków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing