Organizowany przez pracodawców w przyspieszonym tempie home office mocno zachwiał relacjami z i pomiędzy pracownikami. Z tak dużym zagrożeniem wywołanym pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 oraz turbulencjami, także w gospodarce, wszyscy stykamy się po raz pierwszy w życiu. Czwarty tydzień pracy z domu wzmaga poczucie izolacji i lęk o to, co czeka nas po powrocie do względnej normalności. Niepewność podsycają medialne doniesienia ze wszystkich stron świata.
W związku z tym powstała bezpłatna platforma #aktywnieswiadomi, za pomocą której pracodawcy mogą komunikować się z pracownikami, a także ich edukować np. poprzez udział w quizie na temat zasad BHP, wiedzy na temat produktu czy usługi firmy. Z kolei pracownicy mogą się wymieniać informacjami, tworzyć kluby dyskusyjne, grać wspólnie np. w scrabble, prezentować potrawy, które udało im się przygotować na podstawie przepisów Ani Starmach, oceniać i komentować. Każda aktywność związana z życiem firmy, ale też sportowa czy edukacyjna jest premiowana. Zebrane punkty użytkownicy mogą wymieniać np. na rabaty lub e-vouchery na produkty i do wybranych sklepów m.in. Purella Superfoods, BeRaw, tagomago.pl, Norauto, Virtualo, mubi.pl czy t Zalando, 4F i Apart.
Zobacz również
Kolejna ważna rzecz to wspieranie mniejszych, często działających lokalnie, przedsiębiorców, którzy w czasie pandemii praktycznie stracili rynek zbytu i dziś mają trudności z utrzymaniem swojego biznesu. Jedynym warunkiem, jaki trzeba spełnić, by zaistnieć na #aktywnieswiadomi jest zaoferowanie rabatu na swoje produkty i usługi, z których mogą skorzystać użytkownicy platformy.
Do projektu pomysłodawcy zaprosili także kluby fitness, które od kilku tygodni świecą pustkami. Na platformie jest cała sekcja poświęcona treningom offline i online, w tym live streams – dzięki zaproszeniu do projektu start-upu Gymsteer. Pojedyncze zajęcia w dowolnym klubie w Polsce to koszt zaledwie kilku złotych. Specjalny program Home Fitness, czyli krótkie treningi na wybrane partie mięśni oraz treningi cardio, prowadzi znany duet Karolina Polis i Piotr Karwat.
Platforma dostarcza też pomysłów rodzicom, którzy zmuszeni są godzić obowiązki służbowe z opieką nad dziećmi. W specjalnej sekcji poświęconej najmłodszym znajdują się wirtualne spacery po miejscach na całym świecie, linki do spektakli teatralnych, gry online i całe mnóstwo pomysłów na zabawy w domu i ogrodzie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest YesIndeed, właściciel platformy benefitowej WannaBuy. Do udziału w projekcie firma zaprosiła partnerów: spółkę Purella, producenta marek Purella Superfoods i BeRaw oraz Gymsteer, operatora fitness na zasadach PayPerEntry.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie www.aktywnieswiadomi.pl