ALCALIA SUPERWATER z grupy Maspex poszerzyła portfolio klientów agencji Mint Media. To owoc sukcesów i kolejna współpraca obu firm — wcześniejsze realizacje dotyczyły marek Kubuś, Decomorreno, Włocławek, Kotlin, Lubella oraz Puchatek. Agencja cieszy się zaufaniem Grupy Maspex i profesjonalnie wywiązuje się z powierzanych zadań.
Mint Media zaproponowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych, która idealnie wpisuje się w charakter marki, ale również wykazała się świeżym podejściem do projektu. Strategia komunikacji skupiona zostanie wokół idei „ALCALIA SUPERWATER Codzienny superwybór”. Jej celem jest uświadomienie, że codzienne decyzje mają wpływ na nasze samopoczucie i efektywność w ciągu dnia. Poprzez propagowanie idei, że każdy ma wpływ na swoje zdrowie i ciało, marka ALCALIA SUPERWATER zachęca klientów do świadomych wyborów.
Zobacz również
Współcześnie temat wody jest trudny, ale niezwykle ważny. ALCALIA SUPERWATER to naturalnie alkaliczna woda mineralna, która poprawia metabolizm, kondycję skóry, trawienie i samopoczucie. Ponadto również polepsza samopoczucie, a dobre nawodnienie organizmu to lepsza koncentracja i pamięć.
– Miętowo świeże pomysły kreatywnych pracowników Mint Media i superwater Alcalia to świetna kompozycja. Orzeźwiająca. Taka sama jest nasza komunikacja, która sprawia, że współpraca jest partnerska, sprawna i twórcza. Dzięki! – mówi Jagoda Pruc, Brand Manager marki Alcalia.
Mint Media odpowiada za prowadzenie komunikacji marki na profilach na Facebooku i Instagramie oraz Customer Care. Agencja zapewnia holistyczną obsługę moderacyjną, a tym samym dba o pozytywny wizerunek marki na każdym etapie kontaktu z klientami.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Od dziecka słyszymy, że „woda zdrowia doda”. A co dopiero superwater! Dla nas to na pewno także ZDROWA dawka wyzwań, ciekawych realizacji i pomysłów na komunikację, które płyną szerokim strumieniem. Temat jest wdzięczny wizerunkowo, a dodatkowo promujemy naturalnie dobre nawyki. Jak zwykle: w sposób kreatywny, przyjazny i nieprzypadkowy. Oczekujcie przemyślanej strategii i pamiętajcie: szklanka jest zawsze do połowy pełna. Jeśli wypełnicie ją Alcalią, to… Zresztą, nie będę lać wody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Agencja Mint Media wygrała przetarg dla Philips Hue Polska
Agencja Mint Media po wygranym przetargu poszerza zakres obsługi dla marki Philips Hue Polska. Współpraca powiększy się o stworzenie konceptu oraz realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.