Łącząc kompetencje, wiedzę ekspercką oraz doświadczenie ALD Automotive i LeasePlan, firma dostrzega swą wyjątkową szansę na kształtowanie przyszłości mobilności. Nowa marka będzie wspierać ten wspólny cel, definiując wyjątkową pozycję firmy na rynku i podkreślając to, co ją wyróżnia, oraz wartość oferowaną klientom we wszystkich segmentach. Obietnicą nowej marki jest zapewnienie mobilności, która jest prostsza, inteligentniejsza i zrównoważona.
Połączona grupa Ayvens jest dobrze przygotowana, by stać się wiodącym, globalnym graczem w obszarze zrównoważonej mobilności. Mając największą na świecie wielomarkową flotę pojazdów elektrycznych z łącznej floty 3,4 miliona zarządzanych pojazdów, firma stawia sobie za cel wytyczanie drogi w kierunku zerowej wartości netto i dalszego kształtowania cyfrowej transformacji branży.
Zobacz również
Nowa, wspólna marka tworzy silną tożsamość dla dwóch renomowanych graczy branżowych.
Nowa nazwa i logo
Ayvens to zapadająca w pamięć, prosta, a jednocześnie wpisująca się w specyfikę Grupy nazwa, która wskazuje drogę przyszłości i postępu. Towarzyszy jej logo, które symbolizuje połączone firmy jako jeden zespół, pracujący nad wspólnym celem. Silny, stabilny fundament u podstawy i płynna forma ku górze, symbolizują postęp i dynamikę działania.
Nazwa firmy jest wzmocniona znaną, światową marką Societe Generale, będącą większościowym udziałowcem ALD Automotive | LeasePlan.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa identyfikacja wizualna
Identyfikacja graficzna przekazuje energię marki poprzez przyjazną, nowoczesną czcionkę oraz żywe, unikalne kolory inspirowane środowiskiem naturalnym, które zostały stworzone tak, by wyróżniać się na rynku. Dynamiczna i radosna szata graficzna oddaje istotę mobilności, przedstawiając ją poprzez piękne chwile, będące integralną częścią życia codziennego.
Nowe hasło marki
Nowe motto brandu „Better with every move” wyraża misję firmy polegającą na ciągłym doskonaleniu i dostarczaniu „lepszej” mobilności dla klientów, firm i planety.
Do stworzenia nowej marki ALD Automotive | LeasePlan wybrał globalną agencję projektową Dragon Rouge. Jej celem było przekształcenie wizerunku obu firm w taki sposób, by wyjść poza tradycyjny obszar leasingu, pozycjonując Ayvens jako lidera lepszej mobilności.
Nowy brand zostanie wprowadzony na rynek w 2024 r. w 44 krajach, w których ALD Automotive | LeasePlan jest obecne, co stanowić będzie największy bezpośredni zasięg geograficzny w tej branży. Marka będzie używana we wszystkich segmentach klientów (dla korporacji, firm MŚP, przedsiębiorców i klientów indywidualnych) oraz we wszystkich kanałach i miejscach świadczenia usług, w szczególności w rozwijającym się cyfrowym ekosystemie firmy.
– Każdy dzień jest okazją do rozwoju i wszyscy mamy w tym swój udział. Łącząc siły, nasza firma jest gotowa tworzyć nową drogę do rozwoju zrównoważonej mobilności na dużą skalę i wykorzystać w tym celu nasz potencjał, zasięg, doświadczenie i zaangażowanie w rozwoju innowacji – podkreśla Tim Albertsen, dyrektor generalny Ayvens, dawniej ALD Automotive | LeasePlan.
– Jako główny gracz w sektorze mobilności, wykorzystamy naszą dominującą pozycję dla kształtowania przyszłej mobilności i osiągania najlepszych efektów. Nowa tożsamość marki pozwoli naszym 15 700 pracownikom nie tylko lepiej identyfikować się z nowym wizerunkiem firmy, ale odzwierciedla też sposób, w jaki zmieniamy się, aby skutecznie realizować potrzeby naszych klientów w zakresie większego wyboru i elastyczności. Nowy brand również pomoże nam lepiej docierać do klientów oraz przyciągać do nas najlepszych specjalistów z całego świata – dodaje.
Odkryj naszą nową stronę internetową i film prezentujący markę: www.ayvens.com.