W ramach organizowanego przez Klub Twórców Reklamy konkursu Piątek i Braksal opracowywali strategie komunikacji – najpierw ich zadaniem było stworzenie dla Fundacji Zobacz Jestem kampanii na rzecz zapobiegania obniżonego poczucia własnej wartości u młodzieży. Następnie, w etapie finałowym, przygotowali dla marki Lirene koncepcję kampanii zintegrowanej promującej linię produktów (fluidy dopasowujące się).
Nagrodą w konkursie Young Creatives jest wyjazd na festiwal Eurobest, odbywający się w tym roku między 30 listopada a 2 grudnia w Rzymie. Piątek i Braksal wezmą tam udział w Young Creatives Competition – międzynarodowym finale konkursu.
Zobacz również
Aleksander Piątek jest grafikiem i ilustratorem, specjalizuje się w UX i layoutach. Potrafi też oderwać się od ekranu i chwycić za ołówek. Jest laureatem międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016.
Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML). Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym.
W skład holdingu Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja eventowa Imagine Nation oraz agencja interaktywna Comfitura.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing