Aleksander Szlachetko odchodzi z europejskich struktur Intela i wzmacnia zespół ESL Polska

Aleksander Szlachetko od października dołącza do zespołu ESL Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju. Przez 15 lat pracował w firmie Intel, a w ostatnim czasie pełnił funkcję Menedżera ds. sprzedaży komputerów desktop w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Odpowiadał m.in. za strategię...
O autorze
1 min czytania 2016-10-05

…i sprzedaż wysokowydajnych komputerów kierowanych do rynku graczy i entuzjastów jak i nowych, innowacyjnych komputerów PC jak Intel NUC czy Intel Compute Stick.

Wiedzę o rynku e-sportu i graczy zdobywał m.in. przy organizacji wszystkich edycji Intel Extreme Masters w Polsce, będąc jednocześnie współodpowiedzialnym za rozwój IEM na poziomie europejskim.

– Niezmiernie się cieszymy z dołączenia Aleksandra do naszego zespołu. Wierzymy, że nasze wspólne działania pozwolą nam nie tylko współtworzyć i realizować długofalową strategię rozwoju ESL Polska, lecz również nawiązać partnerstwa ze strategicznymi partnerami, którzy wykorzystają ogromny potencjał dotarcia ze swoją komunikacją i produktami do atrakcyjnej grupy miłośników e-sportu. Już teraz koncerny telekomunikacyjne, medialne, branża FMCG, a także tradycyjne kluby sportowe zdają sobie sprawę, że e-sport to jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi rozrywki. To, że dołączają do nas osoby zajmujące europejskie pozycje w największych światowych firmach takich jak Intel, to tylko sygnał potwierdzający, że rynek e-sportu jest poważną gałęzią biznesu – powiedział Rafał Pikiewicz, Dyrektor zarządzający w ESL Polska.

Dynamiczny rozwój e-sportu oraz polskiego oddziału ESL idą w parze. Szacuje się, że wartość rynku e-sportowego w 2016 roku wyniesie 465 mln dolarów, aby w roku 2019 osiągnąć 1,1 mld dolarów. ESL Polska, które odpowiedzialne jest za organizację wydarzeń e-sportowych na całym świecie szybko się rozwija, czego dowodem jest wzrost zatrudnienia na przestrzeni kilku ostatnich lat – z 5 osób w 2011 do 72 w 2016.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing