Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z zakresu m.in. programmatic, social, mobile czy SEM z wyspecjalizowanymi jednostkami w Havas Media Group.
Aleksandra jest absolwentką nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Tworzenia i Realizacji Strategii Marketingowej na SGH. Swoją karierę rozpoczęła po stronie domów mediowych. Przez 3 lata pracowała w Mediagroup jako Media Planner / Buyer, gdzie współpracowała m.in. z Yves Rocher, Lindab, Amis Medica i Oriflame. Następnie przeszła do OMD, gdzie spędziła półtora roku jako Account, współpracując z klientami z branży FMCG i telekomunikacyjnej i przygotowując dla nich strategie mediowe. W kolejnej firmie, Grupie Starcom Mediavest spędziła 6 lat, początkowo jako Senior Media Planner/ Buyer odpowiedzialny za realizację kampanii we wszystkich mediach, a następnie jako Senior SEM Specialist.
Zobacz również
2,5 roku temu Aleksandra przeszła na stronę klienta – jako Digital Media Manager w P4 Play odpowiadała za przygotowanie strategii i optymalizację działań marki Play w internecie. Współpracowała m.in. z agencjami kreatywnymi, pracowała również przy projekcie Red Bull Mobile oraz Red Bull Mobile Collect. Po roku przeszła do Nationale Nederlandem, gdzie objęła stanowisko Managera ds. e-marketingu. Jej głównym zadaniem było przygotowanie i realizacja strategii digitalowej marki, m.in. poprzez działania performance, display, w social mediach oraz mobile.