Aleksandra Jusińska ma 8 lat doświadczenia w planowaniu i wdrażaniu procesów oraz trafficu, zarówno po stronie agencji kreatywnych, jak i w obszarze startupów. Pracowała m.in. w agencji K2 oraz w wytwórni muzycznej Sony Music Poland. Do LiquidThread dołączyła 3,5 roku temu, żeby objąć stanowisko traffic managerki. Przez 3 lata wprowadziła nową rolę i wdrożyła procesy usprawniające pracę między zespołami Integrated Communication i Creative Studio. Ola działa też w X-teamie Music Marketingu, prowadzi podcasty wewnątrz agencyjne z ekspertami. Obecnie w nowej roli process excellence managerki, Aleksandra będzie odpowiedzialna za umacnianie kultury współpracy, optymalizację obecnych i wprowadzanie nowych procesów agencyjnych, wdrażanie nowych narzędzi, nadzorowanie płynnej komunikacji między wszystkimi działami agencji np. poprzez szkolenia nowych pracowników oraz podcasty, które pełnią rolę edukacyjną. Aleksandra zajmie się też dalszym rozwojem oferty i kompetencji LiquidThread w obszarze Music Marketingu.
Od 6 lat konsekwentnie realizujemy wizję LiquidThread – agencji nowoczesnej, skutecznej i bardzo szybko adaptującej się do tempa zmieniającego się rynku marketingowego. By być w awangardzie, potrzebujemy łączyć wiele kompetencji – czasem przekraczając standardy i sięgając po umiejętności spoza tradycyjnego obszaru agencji digital. Nasze procesy muszą żyć i podążać za zmieniającymi się wymaganiami Klientów. Ola dba o to, byśmy docierali do celu najefektywniejszą drogą, a dzięki jej umiejętnościom komunikacyjnym, współtworzy wyjątkową kulturę wewnętrznej współpracy. To jest jeden z najważniejszych pierwiastków, które tworzą wyjątkowość LiquidThread – komentuje Łukasz Borek, general manager LiquidThread.
Zobacz również
Zuzanna Stefańska ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo, ze specjalizacją PR i Reklama. Ma 7 lat doświadczenia w realizacji projektów contentowych. Pracę w tym obszarze zaczynała w redakcji Wirtualnej Polski w dziale Lifestyle (wideo). Następnie dołączyła do działu Content Solutions agencji LiquidThread, w którym pracuje od 6 lat. W swoim portfolio ma realizacje m.in. dla takich marek jak BLIK, Allegro, McCormick. Projekty przez nią współtworzone w zespole LiquidThread wielokrotnie odnosiły sukcesy w najważniejszych konkursach branżowych np. Allegro „Gogglebox. Przed Telewizorem” (branded content inception) otrzymał brązową statuetkę w konkursie Innovation, projekt Shopsharing dla marki BLIK w 2021 roku zdobył srebrną i brązową statuetkę Effie, dwa brązy Mixx Awards oraz brąz w konkursie Innovation.
Na nowym stanowisku Zuzanna jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację projektów branded contentowych zarówno w kanałach offline oraz online, zarządzanie zespołem, który odpowiada za przygotowanie rekomendacji oraz realizacje działań z obszarów takich jak: lokowanie produktu, marketing muzyczny czy digital paid products. Dodatkowo, Zuza zajmuje się w LiquidThread rozwojem obszaru podcastowego. Na swoim koncie wraz z zespołem ma już kilka zrealizowanych kampanii we współpracy z twórcami podcastowymi, takich jak Prezent Sprofilowany dla Allegro czy Podcast dobrze przyprawiony dla marki Kamis.
Zuza rewelacyjnie buduje relacje z klientami i skutecznie tworzy z nimi działania contentowe, gwarantując zadowolenie z końcowego efektu. Bardzo doceniam Zuzę za jej otwartość na nowe wyzwania i ciągłe podnoszenie swoich kompetencji. Awans jest oficjalnym potwierdzeniem także managerskich umiejętności Zuzy, która już od ubiegłego roku rozwija swój zespół w ramach działu Content Solutions w LiquidThread – powiedziała Aleksandra Popławska, content solutions director w LiquidThread.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing