Zdobywanie doświadczenia zawodowego rozpoczęła w Gemius S.A. Następnie przeszła do ClickAd, gdzie pracowała jako Account Executive.
W PHD Media Direction, jako Senior Digital Planner, zajmowała się planowaniem i egzekucją strategii obecności w internecie marek spożywczych z portfolio Unilevera, m. in. Lipton, Magnum czy Rama.
Zobacz również
Od 7 lat jestem związana z branżą reklamową, w której cenne jest zarówno doświadczenie zawodowe, jak i trzymanie ręki na pulsie oraz śledzenie trendów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i zdobytych umiejętnościach, będę w Mint Media nadzorować projekty, budować długofalowe relacje partnerskie z klientami strategicznymi oraz kierować i wspierać merytorycznie cały zespół – komentuje Aleksandra Matula.
Cieszę się, że Ola dołączyła do zespołu Mint Media. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie układać się pomyślnie, a doświadczenie zawodowe Oli zaprocentuje sukcesami w Mint Media – dodaje Paweł Karaś, CEO Mint Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing