Aleksandra Opala do agencji dołączyła w 2018, aby wesprzeć zespół social media w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marek oraz prowadzenia akcji niestandardowych w mediach społecznościowych. Jako senior communication planner jest odpowiedzialna za planowanie komunikacji dla takich klientów jak Pandora czy Rettenmaier oraz udział w procesach przetargowych z zakresu community managementu.
Wcześniej pracowała w m.in. dla takich marek jak NIVEA, Emolium, Walt Disney Company, PHILIPS, Tic Tac, Jogobella, Książęce, Biedronka, Citi Handolwy. Z mediami związana jest od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała w Grupie Dentsu Aegis Network (Isobar), gdzie pracowała przez ponad 4 lata jako content designer oraz trener wewnętrzny (psychologia reklamy, mediacje).
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas