Pietrzyk odpowiadać będzie m.in. za utrzymywanie relacji z brokerem reklamowym, pozyskiwanie sponsorów dla produkcji własnych Telewizji WP i – we współpracy z pionem sprzedaży Grupy WP – klientów akcji specjalnych (produkty dedykowane dla sponsorów) realizowanych dwukanałowo: digital (online) – telewizja, a także współpraca z Pionem Marketingu GWP w zakresie promocji kanału. Będzie raportować do Prezes Zarządu Telewizji WP, Wojciecha Pawlaka.
Ostatnio, Aleksandra Pietrzyk zajmowała stanowisko Director of Commercial & Digital w firmie producenckiej Endemol Polska, gdzie odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komercjalizacji formatów telewizyjnych na różnych polach eksploatacji oraz za rozwój obszaru digital w ramach Endemol Beyond. Do jej zadań należał rozwój projektów komercyjnych oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami z branży telewizyjnej i reklamowej.
Zobacz również
W latach 2012-2015 związana była z Polsat Media, pełniąc funkcję m.in. Kierownika ds. Projektów Specjalnych. Odpowiadała za niestandardowe formy reklamy w programach na antenie głównej Polsatu. Wcześniej była koordynatorem sprzedaży w Agencji TVN.
Pietrzyk jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L.Schillera w Łodzi na kierunku Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej. Obecnie jest w trakcie studiów w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie w mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]