Grupa Streetcom od 18 lat realizuje działania z nano influencerami, a od ponad dwóch lat rozbudowuje kompetencje w obszarze działań z micro i makro influencerami. Odpowiada za nie zespół agencji Hash FM, który teraz znalazł się pod skrzydłami Aleksandry Rutkowskiej.
Head of influencer marketing to nowe stanowisko w strukturach Grupy Streetcom, stworzone w związku ze wzrostem o ponad 40% udziału projektów obejmujących działania z micro i makro influencerami. Agencja Hash FM będąca częścią Grupy Streetcom, zrzesza ponad 5000 twórców: youtuberów, instagramerów, tiktokerów i blogerów, o unikalnym know&how na rynku i tylko w ostatnim roku zrealizowała projekty dla takich firm jak Barbora, Brown Formann, Sarantis, CEDC, Avon czy Nestle. W ramach agencji Hash FM funkcjonuje także Fameshop – pierwszy sklep dla tylko dla influencerów.
Zobacz również
Aleksandra Rutkowska w branży mediowej pracuje od ponad 10 lat, a influencer marketingiem zajmuje się od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując zarówno po stronie agencji, jak i domów mediowych (K2, Mullenlowe), czy wydawców (Agora, Interia). Przez ostatnie 2 lata tworzyła komórkę influencer marketingu w Mullenlowe Group pracując z Klientami z branży beauty, ubezpieczeniowej, FMCG oraz finansowej.