Aleph jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform cyfrowych, takich jak: Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snapchat, Spotify, TikTok, Uber czy X – w sumie reprezentuje ponad 45 platform na 130 rynkachna świecie, zajmując się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Aleph posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.
Aleph łączy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów na całym świecie i tworzy dla lokalnych firm przestrzeń, dzięki której mogą rozwijać się za pomocą reklamy digital. Liczne firmy należące do Grupy, w dużej mierze regionalne – do których zaliczają się Httpool, IMS Internet Media Services, Ad Dynamo i Connect Ads – były do tej pory preferowanym partnerem AdTech-owym dla wiodących na świecie platform, reklamodawców i agencji.
Zobacz również
Teraz Grupa (która posiada główne siedziby w Buenos Aires i Dubaju) dokonuje rebrandingu, zmieniając markę Httpool by Aleph na Aleph. Analogiczna zmiana dotyczy także większości innych dotychczasowych marek Grupy*.
W ten sposób Aleph tworzy jednolity i globalny ekosystem lokalnych ekspertów marketingu digital. Ta zmiana wesprze również średnioterminową strategię rozwoju Aleph – do 2026 roku Aleph zamierza być partnerem dla ponad 60 czołowych platform cyfrowych i pomagać im w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań reklamowych klientom w ponad 150 krajach.
Efekty rebrandingowej inicjatywy One Brand umożliwią lepszą współpracę i dzielenie się wiedzą, usprawnią rozwój zawodowy i zwiększą możliwości oferowania klientom w Polsce pełnego pakietu usług holdingu Aleph, na czele z nowoczesnymi rozwiązaniami marketingu digital. Obecna zmiana tworzy także fundament dla Aleph do wzmacniania swojej pozycji m.in. w Polsce, oraz systematycznej i dynamicznej ekspansji na nowe regiony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Httpool by Aleph będzie od tej pory funkcjonował w naszym kraju pod marką Aleph, natomiast formalna nazwa spółki pozostanie bez zmian (Httpool Polska Sp. z o.o.).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt One Brand pomoże także holdingowi Aleph wykorzystać wymierny postęp jaki poczynił na całym świecie i w naszym regionie w ostatnich latach. Od 2021 r. Grupa rozszerzyła swoją działalność z 90 do 130 rynków na 5 kontynentach i obsługuje już ponad 45 partnerów (platform cyfrowych), oferując im dedykowane zespoły ekspertów digital na całym świecie. Dzięki swojemu globalnemu zasięgowi, unikatowej wiedzy lokalnej i skalowalnym rozwiązaniom Aleph pomaga klientom wchodzić na nowe rynki w sposób opłacalny i pozbawiony ryzyka w miarę ich ekspansji międzynarodowej.
– Zmiana, która zachodzi teraz w Aleph nie ma na celu zwykłego rebrandingu. Rozpoczynamy nowy i ekscytujący biznesowy rozdział, łącząc wszystkich naszych lokalnych ekspertów oraz autorską technologię pod jedną globalną, silną marką Aleph. Taki jest cel strategiczny inicjatywy One Brand, która w efekcie pozwoli nam dostarczać jeszcze większą wartość dodaną naszym partnerom i reklamodawcom w Polsce oraz w regionie, pomagając im jednocześnie rozwijać się na dużą skalę – komentuje Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group.
Oprócz swojej podstawowej oferty, dotyczącej obszaru AdTech, w ostatnich miesiącach Aleph rozwijał się także w innych kierunkach, wprowadzając na rynek rozwiązania Aleph Payments i Aleph Express. Opierając się na prawie dwudziestoletnim doświadczeniu Aleph w zarządzaniu transgranicznymi kredytami i płatnościami dla swoich partnerów, Aleph Payments zapewnia samodzielne rozwiązanie w obszarze gwarantowania kredytów i płatności dla przedsiębiorstw. Aleph Payments upraszcza też zawiłości finansowe związane z KYC (procedury Know Your Customer), rozliczeniami lokalnymi, windykacją, wymianą walut i rozliczeniami podatkowymi oraz płatnościami transgranicznymi, umożliwiając firmom skupienie się na swojej głównej działalności. Aleph Payments zarządza obecnie transgranicznymi kredytami i płatnościami o wartości ponad 2 miliardów dolarów.
Aleph utworzył również program edukacyjny o nazwie Digital Ad Expert. Jest to inicjatywa społeczna Aleph Group, która ma na celu tworzenie nowych możliwości ekonomicznych poprzez edukację w zakresie reklamy digital. Całkowicie bezpłatny, w pełni online’owy i zaprojektowany przez globalnych ekspertów w dziedzinie reklamy cyfrowej, Digital Ad Expert ma prawie 600 tysięcy aktywnych użytkowników zarejestrowanych na platformie, certyfikował już ponad 75 tysięcy studentów z ponad 140 krajów w ramach krótkich kursów i nagrodził ponad 10 tysięcy studentów pełnym certyfikatem Digital Ad Certificate.
Digital Ad Expert dołączył też ostatnio do Globalnej Koalicji Edukacyjnej UNESCO (Global Education Coalition) i wspiera jej ambitne plany podniesienia kwalifikacji dziesięciu milionów ludzi do 2029 r. Jest to uzupełnienie średnioterminowego celu Digital Ad Expert, jakim jest certyfikacja 100 000 studentów z całego świata .
Na poziomie całej Grupy rebranding w ramach inicjatywy One Brand umożliwi holdingowi Aleph skuteczniejszą współpracę z partnerami, również w celu skalowania Aleph Payments i Digital Ad Expert.
– Idea projektu One Brand wykracza daleko poza ujednolicenie naszej identyfikacji wizualnej – dodaje Justyna Duszyńska.
– Chodzi o wdrażanie misji Aleph Group na lokalnych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Chcemy oczywiście kształtować przyszłość rynku reklamy digital, ale mamy też ambicje, by w oparciu o innowacje digitalowe oraz inicjatywy edukacyjne wspierać rozwój zawodowy ekspertów i przyspieszać wzrost gospodarczy na rynkach, na których działamy.
*Social Snack, The Mediam Group, Clever Ads i Wise.Blue pozostaną unikalnymi markami, częścią Aleph Group, Inc.