Alicja Stefaniak do GetHero dołączyła w listopadzie 2017 r., przechodząc z L’Oreal, gdzie pełniła funkcję Digital Marketing Specialist. Przez te 5 miesięcy zajmowała się budową strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów, jak również rozwijaniem struktur i reorganizacją pracy agencji. Teraz, na stanowisku Group Account Director, pokieruje zespołem Account i Talent Managerów.
Alicja ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. W roku 2017 piastowała stanowisko Digital Marketing Specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc Digital Managerem w Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami digital dla klientów tego domu mediowego.
Zobacz również
W latach 2010-2015 Alicja pracowała po stronie domu mediowego MediaCom – m.in. na stanowisku Communications Planner/Digital Specialist – gdzie zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów online i offline, jak i codzienną obsługą wiodących klientów i marek.
Wśród klientów i marek, z którymi miała na przestrzeni lat okazję pracować, znajdują się m.in. Danone, EA Games, Intel, L’Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal czy Żywiec Zdrój.
Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja, znalazły się m.in. mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-kom, Komputronik, Orange.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing