AliExpress szybko zareagował na tę sytuację, zapewniając uczciwą politykę cenową, między innymi poprzez podjęcie działań przeciwko sprzedawcom, którzy zawyżali ceny produktów, na które pojawił się duży popyt. AliExpress współpracuje z certyfikowanymi dystrybutorami i producentami w Chinach w celu ułatwienia dostaw po kosztach artykułów do ochrony zdrowia takich, jak maski i rękawiczki ochronne. Transgraniczna platforma nadal dokłada wszelkich starań, by zapewnić terminowe dostawy do Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystuje centrum logistyczne Alibaba Cainiao w porcie lotniczym Liege (Belgia) w celu sprawnej dystrybucji towarów w całej Europie.
Pod koniec ubiegłego tygodnia AliExpress i Cainiao dostarczyły dostawę masek ochronnych na twarz kluczowemu partnerowi na polskim rynku – Poczcie Polskiej. Maski będą używane do ochrony przez kurierów dostarczających przesyłki.
Zobacz również
– Intensywnie współpracujemy z naszymi partnerami, aby zapewnić polskim konsumentom niezbędne dostawy certyfikowanych produktów chroniących zdrowie, które są potrzebne do zachowania bezpieczeństwa w obecnej sytuacji. Nasze myśli są w tym czasie z każdym, kto ucierpiał w wyniku wybuchu epidemii – powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią.
Ponadto AliExpress udostępnił do sprzedaży dużą grupę innych potrzebnych produktów, na które zapotrzebowanie zgłasza duża liczba osób pozostających w domu podczas kwarantanny, jak środki do higieny rąk, artykuły fitness oraz produkty służące do zabawy i rozrywki. Ze względu na to, że wiele osób wykorzystuje obecny czas na prace domowe i remontowe, na AliExpress największą popularnością cieszą się także: inteligentny odkurzacz marki Dreame oraz narzędzia do majsterkowania marki Deko.
AliExpress opublikował również na swojej stronie internetowej podręcznik, który Fundacja Jacka Ma i Fundacja Alibaba wydały we współpracy ze szpitalem Uniwersytetu Medycznego w Zhejiang. Zawiera on informacje i opisy najlepszych chińskich praktyk, które doprowadziły do skutecznego leczenia pacjentów z COVID-19. Podręcznik jest obecnie dostępny w języku angielskim i chińskim, a wersje w innych językach zostaną wkrótce wydane.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing