W ciągu ponad 30-letniej obecności na rynku, bonprix stało się międzynarodową firmą odzieżową zatrudniającą około 4000 pracowników i sprzedającą swoje produkty w 29 krajach w Europie, Rosji oraz Ameryce Północnej i Południowej. Za ogromnym sukcesem marki stoi przede wszystkim dbanie o potrzeby klientów. Jak podkreśla zespół bonprix, asortyment jest przygotowany w taki sposób, aby był uniwersalny i pasował do wszystkich, niezależnie od wieku, rozmiaru i płci.
Bonprix nie poprzestaje na tym i obecnie startuje z pierwszą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „Styl do zawsze”, której twarzą została aktorka – Małgorzata Kożuchowska, reprezentowana przez agencję Stor9. To ukłon szczególnie w stronę siły kobiecości, a także nawiązanie do DNA marki i podkreślenie tradycji. Bonprix rozpoczyna ten sezon emanując pozytywną energią i dzieląc się swoją pasją do mody casualowej. W następnych miesiącach zostaną zaprezentowane kolejne hasła kampanii oraz ambasadorki marki.
Zobacz również
Z początkiem stycznia rozpoczęła się współpraca Aliganzy z marką bonprix. W ramach podpisanej umowy Aliganza realizuje przygotowaną strategię. Obejmuje ona koncepcję kreatywną, koordynację produkcji sesji zdjęciowych, działania PR oraz influencer marketing.
Obsługą Klienta po stronie agencji zajmuje się zespół Client Development pod przewodnictwem senior client lead – Magdaleny Moczarskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing