Alina Wojna z Saatchi&Saatchi IS do Arena.pl

Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki Arena.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-02-20

Władze spółki podkreślają, że wzmocnienie działu marketingu, to istotny krok w ogólnej koncepcji rozwoju strategii i komunikacji marki. Wkrótce planowane są dalsze działania w tym zakresie.

Wraz z intensywnym rozwojem platformy i jej produktów, poszerzamy zespół ekspertów. Dziś naszym priorytetem jest zbudowanie solidnej strategii i tożsamości marki Arena.pl – przekonuje Marcin Jabłoński, CEO serwisu – Udoskonalamy swój produkt od strony technologicznej i handlowej, dlatego zależy nam na spójnej i wyrazistej komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że dzięki wzmocnieniu działu marketingu o doświadczonych specjalistów i ekspertów, osiągniemy założone cele” – dodaje Jabłoński.

Alina Wojna od początku swojej kariery związana jest z firmami działającymi w dziedzinie nowych technologii. Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych zdobywała zarządzając projektami dla polskich i międzynarodowych firm, skutecznie łącząc przy tym marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital i e-commerce. Współtworzyła strategie dla globalnych marek obecnych na polskim rynku m.in. dla: GlaxoSmithKline, Merck, Adidas i Carrefour oraz lokalnych podmiotów takich jak Selgros i Maspex. W Arena.pl kierować będzie kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Poza działaniami eksperckimi, jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna także za tworzenie struktury działu i rekrutację nowych osób.

Alina Wojna pracę zawodową zaczynała w Business Service Center GlaxoSmithKline, a następnie była związana z agencjami one-2-one oraz Saatchi & Saatchi IS, gdzie pełniła funkcję account director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj