Władze spółki podkreślają, że wzmocnienie działu marketingu, to istotny krok w ogólnej koncepcji rozwoju strategii i komunikacji marki. Wkrótce planowane są dalsze działania w tym zakresie.
„Wraz z intensywnym rozwojem platformy i jej produktów, poszerzamy zespół ekspertów. Dziś naszym priorytetem jest zbudowanie solidnej strategii i tożsamości marki Arena.pl – przekonuje Marcin Jabłoński, CEO serwisu – Udoskonalamy swój produkt od strony technologicznej i handlowej, dlatego zależy nam na spójnej i wyrazistej komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że dzięki wzmocnieniu działu marketingu o doświadczonych specjalistów i ekspertów, osiągniemy założone cele” – dodaje Jabłoński.
Zobacz również
Alina Wojna od początku swojej kariery związana jest z firmami działającymi w dziedzinie nowych technologii. Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych zdobywała zarządzając projektami dla polskich i międzynarodowych firm, skutecznie łącząc przy tym marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital i e-commerce. Współtworzyła strategie dla globalnych marek obecnych na polskim rynku m.in. dla: GlaxoSmithKline, Merck, Adidas i Carrefour oraz lokalnych podmiotów takich jak Selgros i Maspex. W Arena.pl kierować będzie kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Poza działaniami eksperckimi, jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna także za tworzenie struktury działu i rekrutację nowych osób.
Alina Wojna pracę zawodową zaczynała w Business Service Center GlaxoSmithKline, a następnie była związana z agencjami one-2-one oraz Saatchi & Saatchi IS, gdzie pełniła funkcję account director.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce