Studio Electronic Beats to akcja łącząca w sobie elementy eventowe i BTL-owe promujące markę T-Mobile. Użycie formy otwartego studio pozwoliło na mobilność, generowanie zaangażowania, a także możliwość nawiązania osobistego kontaktu marki z konsumentem. Przeniesienie części działań komunikacyjnych ze świata online do offline, zostało skierowane do grupy docelowej Electronic Beats – młodych, otwartych ludzi, dla których doświadczanie świata cyfrowego, jest równie ważne, jak chwile zabawy i relaksu spędzone „w realu”.
Zobacz również
Dzięki swojej mobilnej formie, Studio Electronic Beats, które od kwietnia było zlokalizowane przy centrum handlowym Złote Tarasy, na okres letni zostało przeniesione nad Wisłę na teren Placu Zabaw. Oprócz licznych atrakcji sportowych i muzycznych dostępnych codziennie, w każdą sobotę i niedzielę o imprezowy nastrój dbali wyselekcjonowani DJ-e. Akcja prowadzona w stolicy to jedynie część działań. Electronic Beats ze swoimi scenami muzycznymi pojawił się również na najważniejszych festiwalach z muzyką elektroniczną, m.in. na płockim Audioriver czy katowickim OFF Festiwal, a także Up To Date w Białymstoku i wielu imprezach klubowych w kraju. Agencja Allegro była odpowiedzialna za produkcję wyposażenia Studia Electronic Beats, a także wykreowanie dedykowanych atrakcji i animacji, które aktywizowały młodych odbiorców. Allegro koordynowało wydarzenia odbywające się w Studio T-Mobile Electronic Beats, które funkcjonowało do końca września.
Ze strony T-Mobile projekt prowadzili Dominik Domański i Bartek Łagoda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze strony Allegro za projekt odpowiedzialny był Marcin Kiełt, Senior Event Manager oraz Ewelina Kuprel, Junior Event Coordinator.
Słuchaj podcastu NowyMarketing