Każdy z nowych odcinków podcastu „Allegro Lektury 2.0” weźmie na warsztat fragmenty kolejnych klasycznych dzieł polskiej literatury, opowiedziane w nowoczesnej formie przez jedną z gwiazd współczesnej polskiej kultury jak: Smolasty, Mioush czy Monika Brodka. Każdy z artystów – tak jak i w pierwszym sezonie zaprezentuje historię pojawiającą się w danym utworze literackim w zupełnie nowej formie, łączącej ze sobą elementy podcastu z utworem muzycznym i słuchowiskiem.
W drugim sezonie – to słuchacze będą mieli szansę wybrać utwór, który w danym tygodniu zostanie poddany interpretacji przez ulubionego artystę. Głosowanie odbędzie się na instagramowych profilach gwiazd, które poprzez instastories zapytają swoich fanów – który utwór chcą usłyszeć w danym tygodniu.
Zobacz również
Premierowe odcinki „Allegro Lektury 2.0” będą ukazywały się raz w tygodniu. Już dostępny jest pierwszy odcinek z udziałem Smolastego.
Odcinki są również dostępne na platformach audio Spotify, Lecton, TuneIn i Stitcher, a także w aplikacjach Apple i Google Podcasts.
![#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Cover-photo-6-1-142x0-c-default.png)
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce