Allegro upraszcza zakupy online i otwiera kanał wsparcia dla seniorów – infolinię. Specjalnie przeszkoleni konsultanci, doświadczeni w pracy z osobami rozpoczynającymi kupowanie na Allegro i potrzebującymi wsparcia krok po kroku, będą dostępni pod numerem tel. 616 271 777, codziennie od 8:00 do 20:00.
Pomogą seniorom w różnych przypadkach i udzielą praktycznych informacji – od założenia konta na Allegro (chociaż możliwy będzie także zakup bez rejestracji), przez pomoc przy wyszukiwaniu produktów, korzystaniu z filtrów, zakupie, płatności, wyborze dostawy itp. Jedyne, czego będą potrzebować seniorzy podczas tych konsultacji, to komputer lub smartfon, podłączone do internetu, oraz adres email.
Zobacz również
– W obecnej sytuacji kanał online jest najłatwiejszym, najbezpieczniejszym i najwygodniejszym sposobem robienia zakupów. Jest to szczególnie ważne, gdy unikanie zatłoczonych miejsc jest kluczowe dla zachowania zdrowia nas wszystkich. Podejmujemy dodatkowe kroki, aby pomóc seniorom odkryć zakupy online dzięki spersonalizowanej pomocy naszych doradców w czasie rzeczywistym – mówi Jakub Kłoczewiak, customer experience director w Allegro.
Infolinia Allegro dla seniorów jest uzupełnieniem wachlarza działających przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, kanałów kontaktowych dla klientów i sprzedawców, w tym formularza kontaktowego online, popularnych komunikatorów internetowych i czatu, rozmowy telefonicznej w trybie call-back, niedawno uruchomionego serwisu społecznościowego Allegro Gadane i centrum wiadomości.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell