Allegro pomaga seniorom kupować online

Ze względu na obecną wyjątkową sytuację Allegro wesprze seniorów, którzy chcą zacząć kupować online, jednocześnie pozostając bezpiecznie w domach. Do 30 czerwca będzie dostępna specjalna infolinia Allegro, przez którą konsultanci będą prowadzić seniora krok po kroku przez proces zakupowy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

Allegro upraszcza zakupy online i otwiera kanał wsparcia dla seniorów – infolinię. Specjalnie przeszkoleni konsultanci, doświadczeni w pracy z osobami rozpoczynającymi kupowanie na Allegro i potrzebującymi wsparcia krok po kroku, będą dostępni pod numerem tel. 616 271 777, codziennie od 8:00 do 20:00.

Pomogą seniorom w różnych przypadkach i udzielą praktycznych informacji – od założenia konta na Allegro (chociaż możliwy będzie także zakup bez rejestracji), przez pomoc przy wyszukiwaniu produktów, korzystaniu z filtrów, zakupie, płatności, wyborze dostawy itp. Jedyne, czego będą potrzebować seniorzy podczas tych konsultacji, to komputer lub smartfon, podłączone do internetu, oraz adres email.

– W obecnej sytuacji kanał online jest najłatwiejszym, najbezpieczniejszym i najwygodniejszym sposobem robienia zakupów. Jest to szczególnie ważne, gdy unikanie zatłoczonych miejsc jest kluczowe dla zachowania zdrowia nas wszystkich. Podejmujemy dodatkowe kroki, aby pomóc seniorom odkryć zakupy online dzięki spersonalizowanej pomocy naszych doradców w czasie rzeczywistym – mówi Jakub Kłoczewiak, customer experience director w Allegro.

Infolinia Allegro dla seniorów jest uzupełnieniem wachlarza działających przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, kanałów kontaktowych dla klientów i sprzedawców, w tym formularza kontaktowego online, popularnych komunikatorów internetowych i czatu, rozmowy telefonicznej w trybie call-back, niedawno uruchomionego serwisu społecznościowego Allegro Gadane i centrum wiadomości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj