Najpopularniejsze life hacki to te, które polecają nam inni. Z takiej myśli wywodzi się kampania „Wszyscy mówią o Allegro Smart!”, której bohaterowie w interesujący sposób pokazują, jak wieści o okazjach, możliwości oszczędzania czy wygodzie rozchodzą się między znajomymi.
Zobacz również
– Chcieliśmy dać poczuć widzom, że stają się częścią kręgu wtajemniczonych i wspólnie z bohaterami dowiadują się o zaletach Allegro Smart! – mówi Artur Bolesławski, creative group head, Ogilvy Polska.
– Dla nas w Ogilvy najważniejsze jest, żeby każda kolejna kampania wnosiła powiew świeżości do długotrwałej komunikacji. Dlatego zdecydowaliśmy się na ciekawy zabieg podłożenia głosu jednego narratora pod wszystkie postaci. W ten sposób budujemy naturalny, pełen humoru przekaz mnóstwa zalet Allegro Smart!”. Główne filmy kampanii pokazują życie bohaterów przez pryzmat opowieści o codziennych rozmowach, w których temat Allegro Smart! wciąż powraca. – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.
– Dzięki usłudze Allegro Smart! nasi Klienci mają masę korzyści. Wykupienie bądź aktywowanie bezpłatnej wersji usługi (Smart! na start) pozwala im się cieszyć darmową dostawą do tysięcy paczkomatów, punktów odbioru czy dostawami kurierskimi. Mają bezpłatne zwroty, dostęp do Smart! Okazji, możliwość kupowania wcześniej biletów na koncerty. Mogą się dzielić kontem dzięki Allegro Family, skorzystać ze specjalnej wersji usługi Allegro Smart! Student oraz wziąć udział w Festiwalu promocji Smart! Week. W kampanii chcieliśmy podkreślić zalety usługi, zachęcić do skorzystania z niej i (jak mówi bohater naszych spotów) przekonania się na własnej skórze, że „sprytne kupowanie to tylko z tym Allegro Smart!”. W zabawny, nietuzinkowy sposób opowiadamy widzom o usłudze Allegro Smart! – mówi Magdalena Mieszawska, brand management expert, Allegro.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing