Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny Fab Facts

Allegro rozpoczęło kampanię, w której użyte zostały trzy wersje nietypowego spotu Fab Facts. Jest to tzw. kapsuła z ciekawostką i billboardem partnera emitowana jako jedyna w bloku tuż przed programem. 10" spot został przygotowany we współpracy z Discovery.
O autorze
0 min czytania 2015-08-05

Poza tym w kampanii wykorzystane są inne formaty niestandardowe, czyli smarty (ciekawostka w charakterze programów Discovery ze wskazaniem sponsorskim) i winieta (60″ emitowany jako jedyna w bloku reklamowym), która powstała w wyniku współpracy z Viacom International Media Networks oraz z LETEMKNOW SEQUENCE.

Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych i w stacjach tematycznych, a także w digitalu, w tym na urządzeniach mobilnych.

Za pośrednictwem tej kampanii Allegro komunikuje, że z serwisu można korzystać za pomocą wszystkich urządzeń, o każdej porze dnia i w każdym miejscu. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Spoty kampanii można obejrzeć na kanale YT Allegro lub poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing