Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska, liderem rynku sprzedaży online biletów w Polsce. Dzięki tej strategicznej inicjatywie Allegro wzbogaci ofertę, zapewniając klientom wygodny dostęp do najszerszego katalogu najbardziej popularnych i pożądanych wydarzeń kulturalnych, sportowych, muzycznych i rodzinnych w Polsce.
– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro. – Dzięki współpracy Allegro i eBilet.pl bilety na tysiące wspaniałych występów, koncertów i innych wydarzeń będą dostępne dla klientów Allegro na wyciągnięcie ręki. Imprezy kulturalne i rozrywkowe są częścią bardzo atrakcyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku w Polsce. Zainteresowanie klientów Allegro takimi wydarzeniami także rośnie. Internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 milionów złotych i rośnie o około 20% rocznie. Wspólnie z eBilet.pl chcemy zająć istotną pozycję w tej kategorii – dodaje Francois Nuyts.
Zobacz również
– Cieszymy się, że mamy tak dużego partnera jak Allegro – mówi Marcin Matuszewski, prezes eBilet Polska. – Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu z naszą ofertą do klientów Allegro. Dotyczy to nie tylko dużych, ale także mniejszych miast. Z kolei klienci eBilet.pl otrzymają szeroką gamę produktów i usług dostępnych na Allegro, choćby takich jak Allegro Smart!. Naszym celem jest zaoferowanie klientom w Polsce jednego miejsca, w którym będą mogli inspirować się i planować czas wolny. Jednocześnie organizatorom wydarzeń i imprez zaproponujemy nowe, ekskluzywne narzędzia, pozwalające dotrzeć do szerokiej publiczności. Dzięki naszej współpracy klienci Allegro i eBilet.pl będą mieli jeszcze lepszy dostęp zarówno do wydarzeń ogólnopolskich, jak i lokalnych – dodaje Marcin Matuszewski.
Dzięki tej inwestycji Allegro wspólnie z eBilet.pl będzie mogło pełnić funkcję głównego „centrum rozrywki” dla klientów w Polsce – oferując inspiracje, dostarczając geolokalizowane rekomendacje wydarzeń i sprawiać, że kupowanie biletów i uczestnictwo w wydarzeniach będzie wygodne dzięki takim rozwiązaniom jak: plany sal widowiskowych, wybór miejsca lub dedykowane centrum obsługi klienta. Dodatkowo, dzięki tej transakcji, Allegro poszerzy swój zespół o menedżerów i ekspertów branży rozrywkowej, którzy rozumieją potrzeby i gusta Polaków oraz mają wieloletnie doświadczenie we współpracy z największymi promotorami wydarzeń z Polski i z zagranicy.
Transakcja ta oczekuje obecnie na akceptację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing