TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik – account executive.
O autorze
1 min czytania 2023-03-15

Magdalena Jastrzębska ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku client relations executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in. business managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy sales representative w agencji Marcus Evans.

W altavia.kamikaze objęła stanowisko account manager, będzie pracować m.in. dla marki Raffaello.

Jest absolwentką warszawskiej APS im. Marii Grzegorzewskiej (kierunek: Pedagogika, specjalność: Animacja Społeczno–Kulturowa).

Karolina Skutnik karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako project manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.

W altavia.kamikaze jako account executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro) 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Filologia Polska, specjalizacje: literaturoznawczo – językoznawcza oraz filologia dla mediów).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja altavia.kamikaze ma w Polsce 2 biura: w Łodzi i Warszawie.