Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Amazing to chwile, dla których warto żyć – Opcom dla ŠKODY Octavia Combi

Pod hasłem: „Amazing to chwile, dla których warto żyć”, trwa wizerunkowa kampania reklamowa najnowszego modelu ŠKODY Octavia Combi. Za jej realizację odpowiada agencja reklamowa Opcom.
O autorze
0 min czytania 2013-06-18

Celem kampanii jest pokazanie, jak ważnym i wyjątkowym partnerem w życiu może stać się Nowa ŠKODA Octavia Combi, szczególnie w kontekście rodziny, symbolizując jednocześnie spełnienie osobistych marzeń i planów.

Opcom przygotował koncepcję komunikacyjną kampanii łączącą wszystkie wykorzystane media, w tym telewizję, internet, prasę oraz działania bezpośrednie i PR.

Za projekt ze strony agencji odpowiadają: Ewa Hałabura (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer), Tomasz Paciorek (art director), Magdalena Głębicka (pr manager) i Dariusz Duśko (IT). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj