Celem kampanii jest pokazanie, jak ważnym i wyjątkowym partnerem w życiu może stać się Nowa ŠKODA Octavia Combi, szczególnie w kontekście rodziny, symbolizując jednocześnie spełnienie osobistych marzeń i planów.
Opcom przygotował koncepcję komunikacyjną kampanii łączącą wszystkie wykorzystane media, w tym telewizję, internet, prasę oraz działania bezpośrednie i PR.
Zobacz również
Za projekt ze strony agencji odpowiadają: Ewa Hałabura (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer), Tomasz Paciorek (art director), Magdalena Głębicka (pr manager) i Dariusz Duśko (IT). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]