Darowizna Amazon umożliwi sfinansowanie wyposażenia szpitali, w tym m.in. zakup testów, odzieży ochronnej i specjalistycznego sprzętu. Przekazanie środków finansowych jest jednym z wielu działań podejmowanych przez Amazon, które mają na celu wspieranie pracowników, klientów i społeczności lokalnych.
– Jesteśmy w pełni świadomi negatywnego wpływu pandemii na społeczeństwo. Jako pracodawca i inwestor chcemy wspierać lokalną społeczność wokół naszych centrów logistycznych w tych trudnych chwilach. Wierzmy, że obecny kryzys zdrowotny może zostać rozwiązany w wyniku współpracy instytucji rządowych, przedsiębiorstw, środowisk akademickich i osób prywatnych. Każdy z naszych działów poszukuje sposobów, jak możemy włączyć się w akcje pomocowe. Jedną z inicjatyw podjętych przez Amazon jest udostępnienie warsztatów edukacyjnych STEM Kindloteka online. Zajęcia są skierowane do dzieci, rodziców i nauczycieli, a ich celem jest wspieranie edukacji w czasie, kiedy uczniowie nie mają dostępu do tradycyjnej nauki w szkołach – mówi Blanka Fijołek, CEE PR & community manager w Amazon
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Amazon uruchomił również Inicjatywę Rozwoju Diagnostyki Amazon Web Services, która ma na celu wsparcie badań i rozwoju diagnostyki, polegającej na szybkim oraz dokładnym wykrywaniu COVID-19. Lepsze rozpoznanie może przyspieszyć leczenie, zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa, a z czasem skrócić przebieg epidemii. Program ma na celu wspieranie osób, które pracują nad szybszym wprowadzeniem na rynek dokładniejszych rozwiązań diagnostycznych i promują współpracę między organizacjami zajmującymi się podobnymi problemami.
W ramach tej inicjatywy Amazon przeznaczył 20 milionów dolarów na innowacje i rozwój w obszarach związanych z COVID-19. Dzięki temu lepiej poznamy wirusa, a nowe metody jego wykrywania będą szansą na złagodzenie rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych w przyszłości.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]