Bogaty wachlarz produktów Salonów Agata w wielu stylach sprawia, że zarówno w salonach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym na agatameble.pl każdy znajdzie coś dla siebie. Znana sieć meblowa postanowiła właśnie tej ofercie poświęcić swój najnowszy spot reklamowy, emitowany obecnie we wszystkich stacjach telewizyjnych.
„Ty masz świetny gust!”
Ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale… w Salonach Agata z pewnością każdy znajdzie produkty w swoim ulubionym stylu, które zrobią wrażenie nawet na teściowej. Najnowszy spot telewizyjny marki, ze znanym już widzom humorem akcentuje korzyści płynące z odpowiednio dobranych dodatków i dekoracji w domu, ale także idealnie dobranej komody. Teściowa, w której rolę wciela się Ewa Kasprzyk, będąc pod wrażeniem aranżacji podczas odwiedzin u Synowej, komplementuje Gośkę za dobranie idealnych akcesoriów, które „robią robotę”. Ta z kolei z przekorą komentuje opinie wydawane przez Teściową, a równocześnie, jak każda przedstawicielka płci pięknej daje do zrozumienia, że „drobiazgi” faktycznie są niezwykle ważnym elementem mieszkania.
Zobacz również
Kto z nas nie chce kupić kilku nowych produktów podczas wizyty w sklepie z asortymentem dla domu? Nowa historia Synowej i Teściowej podkreśla, że to właśnie takie rzeczy, jak piękny stół, fikuśna lampa, czy designerski wazon wpływają na finalny efekt w aranżacji czterech kątów, a Salony Agata kojarzone powinny być nie tylko z meblami, ale i dekoracjami.
Najnowsza historia telewizyjna z udziałem naszych Ambasadorek w zabawny sposób akcentuje, że takie elementy, jak dodatki i akcesoria są częścią wyposażenia wnętrz, o której warto pamiętać. Chcemy pokreślić, że oferta Salonów Agata, zarówno mebli, jak i dodatków, wyróżnia się różnorodnością, a Klienci mają do wyboru produkty do wszystkich pomieszczeń – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Spotom telewizyjnym i radiowym towarzyszy promocja na wszystkie produkty w Salonach Agata: „Rabaty do 20% albo 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, trwająca aż do 14 maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za linię kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing