Ambasadorzy Streetcom testują COŚ NA ZĄB

Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, nawiązała współpracę z firmą Kupiec Sp. z o.o. Ambasadorzy przetestują owsiankę „Coś na Ząb”. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz pokazanie, że zdrowa żywność nie musi być nudna i monotonna.
O autorze
1 min czytania 2015-04-08

Zasięg kampanii zakładany jest na poziomie 1,3 mln.

Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ambasadorek ze społeczności Streetcom, w tym 10 blogerek. To kobiety w wieku 20 – 35 lat, aktywne i prowadzące zdrowy tryb życia, ale nie mające czasu na przygotowywanie skomplikowanych posiłków.

Ekspertki w paczkach ambasadorskich otrzymały 28 sztuki, pełnowartościowych opakowań owsianki „Coś na ząb”, w tym 21 dla znajomych. W paczkach znalazły się również ulotki informacyjne na temat produktu i zdrowego trybu życia.

Kampania swoim zasięgiem obejmie działania offline i online. Do zadań Ambasadorek będzie należało rekomendowanie produktu wśród znajomych, dzielenie się z nimi swoimi opiniami. Dodatkowo w social mediach będą udostępniane grafiki związane z produktem, a Ambasadorki na Facebooku za pośrednictwem specjalnej aplikacji będą dodawać własne komentarze oraz hashtagi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym celem kampanii jest uświadomienie konsumentek w zakresie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie świadomości marki owsianki „Coś na ząb” wśród grupy docelowej.

Kampania potrwa 5 tygodni. Estymowany zasięg akcji to 1,3 mln.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się