Zasięg kampanii zakładany jest na poziomie 1,3 mln.
Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ambasadorek ze społeczności Streetcom, w tym 10 blogerek. To kobiety w wieku 20 – 35 lat, aktywne i prowadzące zdrowy tryb życia, ale nie mające czasu na przygotowywanie skomplikowanych posiłków.
Zobacz również
Ekspertki w paczkach ambasadorskich otrzymały 28 sztuki, pełnowartościowych opakowań owsianki „Coś na ząb”, w tym 21 dla znajomych. W paczkach znalazły się również ulotki informacyjne na temat produktu i zdrowego trybu życia.
Kampania swoim zasięgiem obejmie działania offline i online. Do zadań Ambasadorek będzie należało rekomendowanie produktu wśród znajomych, dzielenie się z nimi swoimi opiniami. Dodatkowo w social mediach będą udostępniane grafiki związane z produktem, a Ambasadorki na Facebooku za pośrednictwem specjalnej aplikacji będą dodawać własne komentarze oraz hashtagi.
Głównym celem kampanii jest uświadomienie konsumentek w zakresie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie świadomości marki owsianki „Coś na ząb” wśród grupy docelowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa 5 tygodni. Estymowany zasięg akcji to 1,3 mln.
Słuchaj podcastu NowyMarketing