Fakt, że większość państw nadal traktuje tampony jako” luksus „, to kolejny przykład nierówności płciowych na świecie. Amber Rose podkreśliła, że to, za co kocha kampanie jest fakt, że jej sarkazm jest realizmem i ma nadzieję, że zwróci to uwagę ludzi na to, że środki higieniczne dla kobiet powinny zostać zwolnione z podatku.
W ramach kampanii stworzono specjalny naszyjnik, który wykonany jest z 156 diamentów i 18K złota, po to, aby pokazać, że bycie kobietą to dla niektórych luksus.
Zobacz również
Za kreację kampanii pro-bono odpowiedzialna jest agencja J. Walter Thompson Nowy Jork.
Miesiączka była, jest i jeszcze przez jakiś czas będzie tematem tabu. Marka Bodyform, sprzedająca podpaski, tampony i wkładki higieniczne w Wielkiej Brytanii próbuje zmienić podejście do problemu. Wystartowała z programem o nazwie „Red.fit”, mającym na celu edukować młode dziewczyny, jak i resztę społeczeństwa w temacie jakim jest menstruacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Procter & Gamble prowadzi od kilku lat globalną kampanię marki Always pod hasłem „Like a girl”. Działania mają dodać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny! Na potrzeby stworzono spoty, w których widać, że młode dziewczyny są nie do zatrzymania!