Ambientowe działania mBanku z GMP Advertising

Wystartowała druga odsłona kampanii promującej oszczędzanie w systemie mSaver, prowadzonym przez mBank. Wykorzystywane w kampanii reklamy ambientowe i POS zostały przygotowane przez GMP Advertising.
O autorze
0 min czytania 2012-10-11

Świnki-skarbonki rosnące dzięki oszczędnościom ich właścicieli stały głównym symbolem prowadzonych obecnie działań promocyjnych mBanku. Bank zachęca w nich do udziału w programie mSaver.

Celem kampanii jest przedstawienie klientom prostych reguł oszczędzania na „zaokrągleniach” i przy każdej wykonanej transakcji.

GMP Advertising w październiku w największych miastach Polski prowadzi dla mBanku działania w formie reklam ambientowych i POS. W ramach akcji przygotowano standy w salonach Empik, naklejki na kuwetach zakupowych w hipermarketach Tesco, kampanię w fitness klubach oraz największych w kraju biurowcach, gdzie podróżujący windami stykają się z wyklejonymi 2 lub 3 ścianami. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj