Sytuacja w sąsiedniej Ukrainie wymaga nieustannej mobilizacji sił w celu niesienia pomocy potrzebującym. Chociaż pomoc płynie z każdej strony, nadal są produkty, na które jest deficyt. To między innymi bielizna dzienna i nocna.
W odpowiedzi na to firma Ammalfi Fashion przekazała 700 nowych piżam i 1300 kompletów bielizny wysokiej jakości od DKNY i Lauren Ralph Lauren do warszawskiego Centrum Pomocy przy Puławskiej 20, które działa na zasadzie free shopu. Miejsce to zostało uruchomione w celu dostarczenia uchodźcom z Ukrainy aktualnie potrzebnych produktów, w tym m.in. odzieży.
Zobacz również
W ten sposób, kobiety przebywające w tymczasowych punktach pomocowych, zostaną zaopatrzone w podstawowe akcesoria bieliźniane, których często, z uwagi na konieczność szybkiej emigracji, nie udało im się zabrać ze sobą.
Jako Centrum Pomocy staramy się działać jak najbardziej efektywnie, dlatego stale aktualizujemy informacje o darach, na które obecnie jest zapotrzebowanie. W ostatnim czasie, produktem deficytowym stała się nowa bielizna dzienna i nocna, której potrzebuje każda kobieta. Nasz punkt odwiedza niemal 600 osób dziennie, więc zapotrzebowanie jest ogromne. Sytuacja wojenna w sąsiedniej Ukrainie, przypomina nam o stałej potrzebie działań dla potrzebujących. Kiedy tylko dostaliśmy informację, że Centrum Pomocy przy Puławskiej 20 w Warszawie, działające na zasadach wolnego butiku dla uchodźców, aktualnie zbiera akcesoria bieliźniane i nocne, nie mogliśmy przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się działać. W tej wyjątkowej sytuacji, w której znalazły się ukraińskie kobiety, postanowiłyśmy zorganizować datek materialny w postaci wysokiej jakości piżam i kompletów bielizny, które pochodzą od reprezentowanych przez nas marek – mówi Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W akcję Ammalfi chętnie zaangażowały się zagraniczne marki – DKNY i Lauren Ralph Lauren.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nasi zagraniczni partnerzy – DKNY i Lauren Ralph Lauren również szukają sposobów na to jak efektywnie pomagać, dlatego zdecydowali przyłączyć się do naszej inicjatywy i przekazać wspólnie z nami w sumie 2 000 wysokiej jakości produktów – tłumaczy Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion.
Cieszymy się, że zarówno polskie jak i zagraniczne firmy cały czas są gotowe do niesienia pomocy. Wsparcie otrrzymane od Ammalfi Fashion, marki, która zaangażowała się w dostarczenie kilku tysięcy kompletów wysokiej jakości bielizny i piżam, jest dokładną odpowiedzią na aktualne potrzeby. Wierzymy, że dzięki temu działaniu kobiety z Ukrainy, choć w delikatny sposób będą mogły poczuć się lepiej w tej ciężkiej sytuacji – dodaje Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
Jednym z najważniejszych aspektów pomocy jest jej efektywność. Firmy specjalizujące się w różnych branżach, mogą śledzić obecne informacje związane z poszukiwanymi darami i w zależności od swojej specjalizacji, inicjować oddolne zbiórki wewnątrz firmy, a następnie dostarczać swoje produkty do miejsc zbiórek. W ten sposób marki mogą być pewne, że oferowane dary zostaną w pełni wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.