– AMS od wielu lat wprowadza metody badania reklamy OOH, dlatego cieszy nas, że Mediapanel, jako jedyny cross-mediowy pomiar mediów typu single-source w Polsce, zyskał jego uznanie i aprobatę. Nasza współpraca pozwoli stworzyć i zaoferować rynkowi produkt najwyższej jakości – komentuje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel.
Nawiązanie współpracy z Gemius stanowi naturalny etap rozwoju standardu badań widowni reklamy zewnętrznej w Polsce. Obecnie AMS, w ramach spółki Instytut Badań Outdooru, prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjuste Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home, realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.
Zobacz również
Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej, zarówno klasycznej, jak i digitalowej, pozwolą w przyszłości bezpośrednio porównać jej efektywność z dotychczas badanymi mediami, co daje szansę pełniejszej prezentacji potencjału widowni reklamy OOH.
Zdjęcie główne: mat. pras. AMS
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]