Podstawowym zadaniem Andrzeja Czarneckiego na stanowisku Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET będzie wzmacnianie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest bowiem skupienie się na dotarciu do nowych lokalizacji.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy, która stawia na intensywny rozwój. Tylko wyznaczając ambitne cele i tworząc konsekwentną ścieżkę ich realizacji, jesteśmy w stanie wypracować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku. Głęboko wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie w branży RTV/AGD pomoże w realizacji śmiałych założeń – mówi Andrzej Czarnecki, dyrektor działu rozwoju sieci detalicznej NEONET S.A.
Zobacz również
Jak mówią przedstawiciele NEONET, nie bez znaczenia jest fakt, że prywatnie Andrzej Czarnecki jest miłośnikiem sportu, co przekłada się na jego zamiłowanie do rynkowej rywalizacji oraz pasji do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
– To wielka radość, że naszą drużynę zasilił zawodnik z takim wielkim doświadczeniem i wiedzą. Wsparcie eksperta tej rangi, co Andrzej Czarnecki, stanowi dla nas nowy, dobry rozdział w długofalowym rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, że ten transfer już niedługo zaowocuje pasmem sukcesów – komentuje Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu NEONET S.A.
Andrzej Czarnecki z końcem 2019 roku zakończył współpracę ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD. Związany był z nią przez przeszło 24 lata. Do głównych zadań Czarneckiego należało m.in.: budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Ekspert odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy. Ponadto Czarnecki jest laureatem nagród branżowych, w tym Best Manager of the Year otrzymanej w ramach SCF 2019 Retailers’ Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing