Kilka dni temu informowaliśmy o nietypowej akcji, która szturmem podbija internet. Polega ona na nagraniu 16 wersów na dowolny temat i nominowaniu do udziału w challengu kolejnych artystów, którzy w ciągu 72 godziny muszą opublikować swoją odpowiedź.
W akcję #hot16challenge2 zaangażowali się już m.in. duet Taconadife, Mata, Rosalie, Dawid Podsiadło, Paweł Domagała, Monika Brodka, a nawet Zbigniew Stonoga czy Janusz Korwin-Mikke. Osoby, które biorą udział w inicjatywie, jednocześnie zachęcają internautów do przekazywania datków na rzecz medyków, m.in. za pośrednictwem portalu SiePomaga.pl.
Zobacz również
Teraz w akcję zaangażował się Andrzej Duda. Do wzięcia udziału w challengu nominował Marylę Rodowicz, Sebastiana Karpiela-Bułeckę, zespół Pectus, Golec uOrkiestrę oraz premiera Mateusza Morawieckiego.
Do tej pory udało się już zebrać ponad 1,3 mln złotych, a nowe filmiki stworzone w ramach challengu znaleźć można m.in. na tej stronie.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach promocji turnieju e-sportowego zatytułowanego Grarantanna, który został przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji, prezydent Polski Andrzej Duda postanowił założyć konto na TikToku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing