Wraz z Chadą dołączają Joanna Szefler oraz Joanna Kowalewska, które wspólnie tworzą nowy Dział Sprzedaży Premium.
Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego Działu Sprzedaży Agencyjnej. Na nowym stanowisku odpowiada za obsługę całości rynku agencyjnego. Do tej pory również zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i odpowiadał za pracę zespołów handlowych odpowiedzialnych za obsługę wyznaczonej części domów mediowych. Przejął tym samym obowiązki Pauliny Matuszkiewicz, która rozstaje się z firmą.
Zobacz również
Z Media Impact Polska Kamiński związany był od początku istnienia firmy, wcześniej zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży Online w Ringier Axel Springer Polska.
Sylwia Chada na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za sprzedaż produktów Premium, w tym oferty video.
Chada z rynkiem mediów związana jest od 17 lat. Ostatnie 3 lata pracowała w firmie At Media, a wcześniej w wydawnictwach Bauer, Polskapresse, a także domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zarówno Kamiński jak i Chada raportują do Dyrektora Sprzedaży – Mariusza Wąsińskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing