Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w instytucjach samorządowych i agencjach PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations. Wcześniej pracował dla agencji Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN ORLEN, Kapsch i system viaTOLL, a także Arcellor Mittal i PGNiG. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.
Zobacz również
W Lighthouse nowy dyrektor będzie odpowiedzialny m.in. za działania w zakresie corporate communication dla pozyskanego ostatnio klienta – Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych.
Dołączenie Andrzeja Mirowskiego do Lighthouse to kolejny krok w kierunku podnoszenia doświadczenia firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej, a jednocześnie do rozdziału kompetencji w wewnętrznej strukturze.
– Konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje w zakresie komunikacji korporacyjnej, stąd potrzeba zatrudnienia dyrektora w tej praktyce. Cieszymy się, że Andrzej zasilił nasz zespół, bo to pozwoli na wyodrębnienie dwóch naszych kluczowych specjalizacji, czyli komunikacji kryzysowej i korporacyjnej – mówi Przemysław Mitraszewski, managing partner w Lighthouse.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing