Andrzej Salski objął zarządzanie działem SOCIAL MEDIÓW w agencji Synertime

W agencji PR Synertime zespół digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie, sukcesywnie powiększając grono swoich klientów. Na jego czele stanął manager z 7-letnim doświadczeniem na rynku mediów interaktywnych i w marketingu, Andrzej Salski.
O autorze
1 min czytania 2017-04-18

Andrzej Salski objął stanowisko Social Media Managera i będzie od tej pory zarządzać samodzielnym zespołem, który prowadzi komunikację m.in. na portalu Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter. Dział liczy 5 osób i stale się powiększa, obecnie m.in. trwa rekrutacja na stanowisko copywritera ds. klientów z branży IT i nowych technologii.

Do obowiązków Andrzeja należy koordynacja wszelkich działań digitalowych agencji.

W portfolio Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, HBO i in.

Swoje doświadczenie Andrzej Salski zdobywał m.in. w znanych agencjach reklamowych: Brain, Cheil Worldwide, a także jako zewnętrzny konsultant i project manager. Obsługiwał wiele dużych marek na Facebooku i innych kanałach społecznościowych. Jego specjalnością są projekty z branż: FMCG, entertainment i nowych technologii. Z powodzeniem współtworzył i realizował strategie działań w społecznościach internetowych dla takich klientów jak: Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, serial Bez Tajemnic HBO i in. Kampanie realizowane z jego udziałem wygrywały branżowe konkursy, zarówno polskie (Złote Spinacze), jak i międzynarodowe (SABRE Awards EMEA).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od lipca 2013 roku Andrzej Salski należy do wąskiego grona Rekomendowanych Fotografów Google z licencją na wykonywanie zdjęć panoramicznych 360o w technologii Google Street View.

Słuchaj podcastu NowyMarketing