Wydawnictwo SQN wyprodukowało film promocyjny, gdzie proste skojarzenie, połączenie praktycznego pomysłu, gdzie by się sprawdził głos Strejlaua, zostało urzeczywistnione przez stworzenie krótkiego materiału. Wychowanek starej szkoły z doskonałą dykcją, który mimo swojego wieku nie jest oderwany od galopującej rzeczywistości i ma nawet konto na Twitterze, aktualizowane przez niego osobiście, podszedł do pomysłu niezmiernie entuzjastycznie. Z czystej radości współpracy z osobą, która dodała do tego swoje pomysły, co SQN uwzględniło przy produkcji, ukazał się film promocyjny książki „On, Strejlau”, napisanej wraz z Jerzym Chromikiem. Lekka forma, w której trener świetnie się odnalazł, rozeszła się viralowo – obejrzało ją około 160 tysięcy osób w 14 dni. Film na Facebooku ma 91 udostępnień, ponad 100 komentarzy i 700 polubień.
Wydawnictwo Sine Qua Non jest znane ze swoich sportowych tytułów. Stara się w swoich planach wydawniczych uwzględniać legendarne postaci, zasłużone dla sportu, i honorować książkami ich wkład w rozwój danej dziedziny sportowej. – Każdą postać traktujemy indywidualnie – mówi Piotr Stokłosa, specjalista promocji tytułów sportowych SQN – dlatego wszystkie działania są tworzone w oparciu o wyjątkowe aspekty danej osoby. Współpraca z trenerem Strejlauem dała nam szerokie pole do popisu, bo jego wieloletnia praca zainspirowała nas do stworzenia czegoś niezwykłego. – dodaje Stokłosa.
Zobacz również
On, Strejlau – to człowiek-legenda w wyjątkowej oprawie. SQN potraktowało trenera indywidualnie również w mierze dodatkowej, limitowanej edycji książki. Numerowane 300 egzemplarzy w twardej oprawie z materiału w kolorze niebieskiej marynarki trenera Andrzeja Strejlaua z autografami z minimalistyczną okładką to hołd oddany trenerowi przez wydawnictwo.
Wydawnictwo Sine Qua Non słynie z nietypowych kampanii promocyjnych. Przypominając, ostatnio odbyła się kampania Tour de SQN, gdzie jeden z pracowników wydawnictwa przejechał na rowerze 250km z okazji premiery książki „Tour de France. Etapy, które przeszły do historii”. Kampania filmowa była elementem promocji, w której można było wygrać zegarek TISSOT.
W zeszłym roku, kiedy Neymar odchodził z FC Barcelony, SQN postanowiło zorganizować akcję: wymień książkę o Neymarze na książkę o Ronaldinho. Zawiedzeni postawą zawodnika, rezygnującego z klubu dla lepszych zarobków, postanowili dać szansę czytelnikom na odesłanie biografii o nim, za co w zamian otrzymali bon na zakup tytułu o wiernej Barçy legendzie za symboliczny grosz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji premiery powieści „Lissy” Luki D’Andrei (autora bestsellerowej „Istoty zła”) na polskim rynku pojawia się wyjątkowa akcja. Wydawnictwo W.A.B zaoferowało pracę marzeń. Do zadań testera kryminałów i thrillerów należały m.in. tygodniowy pobyt w górach i lektura jednej książki dziennie.
PS2
Wydawnictwo W.A.B ma na swoim koncie różne ciekawe akcje promocyjne. Jedną z nich jest np. niestandardowa promocja bestsellera „Naturalista” z udziałem Marcina Dorocińskiego.
PS3
Z okazji przyjazdu do Polski A.J. Finna, autora bestsellerowej książki „Kobieta w oknie”, wydawnictwo W.A.B. wraz z hotelem Sheraton Warsaw przygotowało wyjątkową akcję promocyjną – każdy z kilkuset gości hotelowych otrzymał egzemplarz powieści, a także pierwszy raz w historii hotelu zostało zorganizowane spotkanie z autorem dla gości i pracowników.