Aneta Lubańska przejęła zarządzanie zespołem pracującym dla firmy Samsung Polska. Jako Communications & Business Director odpowiada za relacje biznesowe z klientem, współtworzy skuteczne strategie komunikacji i nadzoruje ich realizację oraz wspiera rozwój kompetencji zespołu.
Przez ostatnie lata, na stanowisku Menedżera ds. Projektów Marketingowych w Grupie Onet, zajmowała się tworzeniem strategii, budżetów marketingowych i realizacją działań promocyjnych wybranych marek z portfolio wydawcy. Kierowała komunikacją marketingową takich serwisów i projektów jak: Vod.pl, Zumi.pl, DreamLab – hub technologiczny grupy RASP, Biznes.pl, Vumag.pl (e-commerce), Onet.gry. Wcześniej przez trzy lata była Szefem Komunikacji i Koordynacji programowej TVN Warszawa. Zajmowała się działaniami marketingowymi i B2B, tworzyła ramówkę stacji, strategie autopromocyjną i koncepcje działań reklamowych, w tym także eventów, konferencji i debat tematycznych. Współtworzyła ofertę reklamową TVN Warszawa oraz aktywności wspierające sprzedaż.
Zobacz również
Karierę rozpoczynała w domu mediowym SMG Mediavest, w którym pracowała od 1997 do 2008 r., ostatnio na stanowisku Dyrektora ds. Obsługi Klienta. Zarządzała wielokanałową komunikacją oraz budżetami mediowymi reklamodawców z największych sektorów w tym między innymi: telekomunikacji, farmacji, kosmetyków i finansów.
Współtworzyła projekty, które zdobywały nagrody w najważniejszych polskich konkursach reklamowych: Media Trendy (za projekty dla Medicoveru i TVN Warszawa) i Effie Awards (Avon i Levi’s).
Na stanowisku Communications & Business Directora zespołu pracującego dla Samsung Polska zastąpiła Sławomira Szwaja, który w SMG Polska objął funkcję Innovation Catalyst Directora, który w nowej roli zajmuje się w SMG Polska tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów SMG, między innymi we współpracy ze start-upami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing